ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
אתה באמת רואה את מנועי הבעירה הפנימית נזרקים לפח ההיסטוריה בטווח זמן נראה לעין?
אפילו רכבים היברידים הם עדיין לא הרוב. גם אם תוסיף עליהם רכבים חשמליים.
מנועי בעירה פנימית הם כרגע האפשרות היחידה הסבירה. וזה לא שהם ממש מוצלחים. נצילות נמוכה וזיהום אויר הופכים אותם לבלתי נסבלים לטווח הארוך.

בכל מקרה, מצד אחד אתה טוען שאף יצרן לא יסתכן בפיתוח מנוע חדש ומנגד אתה טוען שזה לא משנה כי עם הבקרות והרגולציה כל המנועים והאופנועים יהיו קופי פייסט. נו, באמת.
ואם הדוגמא היא מכוניות אמריקאיות משנות החמישים עד שנות השבעים של המאה שעברה. עם הנוסטלגיה והעובדה שהן וינטג' איני מתווכח אבל בוא נזכור שהרכבים האלה היו פח אשפה דינמי באופן אבסולוטי גם ביחס לטכנולוגיה שהייתה זמינה בשנים הללו.

איללכא...ועוד שנים נסובב מצערת שתשפוך דלק לתא הבעירה
כן, אפילו לא צריך את האכיפה של תקני זיהום האויר למרות שאני בעד, פשוט מאוד ההתקדמות הטכנולוגית ביחד עם כוחות השוק יעשו את שלהם,
ולא תהיה שום הצדקה כלכלית להחזיק רכב עם מנוע בעירה פנימית.
תדלוק לעומת טעינה יקר פי 10, ובמקרה של רוכשי הטסלה S עד לפני מספר חחודשים הטעינה היא חינם לכל חיי הרכב (מדובר על אורך חיים של 750000 ק"מ, באופנוע אני מניח שהיחס ישמר או אפילו גדול יותר ) .
הוצאות תחזוקה הרבה יותר קטנות ברכב חשמלי ובמיוחד באופנועים עם מנועים מרובי הסל"ד והשחיקה בהתאם. הפשוטת המכנית והוצאות השוטפות על אנרגיה מכריעות כל רכישה עם השענות על שיקולים כלכליים.