ציטוט נכתב במקור על ידי levil צפיה בהודעה
כן, אפילו לא צריך את האכיפה של תקני זיהום האויר למרות שאני בעד, פשוט מאוד ההתקדמות הטכנולוגית ביחד עם כוחות השוק יעשו את שלהם,
ולא תהיה שום הצדקה כלכלית להחזיק רכב עם מנוע בעירה פנימית.
תדלוק לעומת טעינה יקר פי 10, ובמקרה של רוכשי הטסלה S עד לפני מספר חחודשים הטעינה היא חינם לכל חיי הרכב (מדובר על אורך חיים של 750000 ק"מ, באופנוע אני מניח שהיחס ישמר או אפילו גדול יותר ) .
הוצאות תחזוקה הרבה יותר קטנות ברכב חשמלי ובמיוחד באופנועים עם מנועים מרובי הסל"ד והשחיקה בהתאם. הפשוטת המכנית והוצאות השוטפות על אנרגיה מכריעות כל רכישה עם השענות על שיקולים כלכליים.
טסלה זה כמו חיפושית, רכב לכל פועל.
קיבולת הסוללה קטנה מדי ובהתאם טווח השימוש. מהירות הטעינה גם היא עדיין לא טובה מספיק. שקלתי בזמנו להחליף את הטרנסאלפ בזירו בדיוק בגלל אותם שיקולים כלכליים שאתה מדבר עליהם ואז הבנתי שבאופן השימוש שלי באופנוע הייתי מתעסק כל היום בכמה סוללה נותרה לי ובאם אצליח להגיע הביתה. ולהגיע הביתה זה וואחד שיקול. שיקול שגובר על כל היתרונות הכלכליים הגלומים באופנוע חשמלי.

איללכא...וסובבו בגז