ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
אתה באמת רואה את מנועי הבעירה הפנימית נזרקים לפח ההיסטוריה בטווח זמן נראה לעין?
אי שם לפני עשור או קצת יותר אסרו נסיעה של מכוניות עם קרבורטור בתוך הערים הגדולות באירופה, בתקופה הזאת ראיתי באיטליה הררי מכוניות בנות שלוש ארבע שנים
בתור לגריטה בערימות אחת על השנייה.

אפילו רכבים היברידים הם עדיין לא הרוב. גם אם תוסיף עליהם רכבים חשמליים.
מנועי בעירה פנימית הם כרגע האפשרות היחידה הסבירה. וזה לא שהם ממש מוצלחים. נצילות נמוכה וזיהום אויר הופכים אותם לבלתי נסבלים לטווח הארוך.

עד לתאריך היעד אז הם יהפכו לאבן שאין לה הופכין במיוחד בארצות כמו גרמניה אוסטריה וכד' שלא מבינות בערך...


בכל מקרה, מצד אחד אתה טוען שאף יצרן לא יסתכן בפיתוח מנוע חדש ומנגד אתה טוען שזה לא משנה כי עם הבקרות והרגולציה כל המנועים והאופנועים יהיו קופי פייסט. נו, באמת.

המנועים של היום נמצאים בתוך סד אילוצים כשכל ייצרן מנסה להגיע לטופ האפשרי, אז כן יש גבול ליצירתיות...
ואם הדוגמא היא מכוניות אמריקאיות משנות החמישים עד שנות השבעים של המאה שעברה. עם הנוסטלגיה והעובדה שהן וינטג' איני מתווכח אבל בוא נזכור שהרכבים האלה היו פח אשפה דינמי באופן אבסולוטי גם ביחס לטכנולוגיה שהייתה זמינה בשנים הללו.

פח אשפה או לא פח אשפה, כשאין הגבלה על מה שאתה עושה, היצירה אולי פח זבל אבל רחוקה מלהיות משעממת.


איללכא...ועוד שנים נסובב מצערת שתשפוך דלק לתא הבעירה

בכחול.