
נכתב במקור על ידי
Dresdner
כל הנתונים מראים שבשוק חופשי נכון להיום טסלה כמעט ולא הייתה נמכרת, במדינות שהיא נמכרת יש התערבות ממשלתית חזקה כמו הורדת מיסים, עמדות טעינה חינם וחניה חינם במרכזי הערים.
טסלה עצמה לא מרויחה נכון להיום שקל אחד, עלות יצור הרכב היא מחירו לציבור.
המפעל הענק שהיא פתחה לא מצליח לתפקד והרכבים עדיין נבנים ברובם בעבודת יד.
ברגע שטסלה תעלה מחיר וההטבות מהממשלות יעלמו כך גם הרכב החשמלי.
אבל מה שיקרה הוא שהרכב החשמלי לא השתלם כלכלית אבל יחייבו אותך לקנות כזה ע"י רגולציה.
בגרמניה על כל ליטר יש 70 סנט מס לא צריך להיות גאון מה יקרה שההכנסות מהמס הזה יעלמו, כבר עכשיו מדברים על המונפול של אגאסי שזה שקע נפרד להטענה שבו החשמל ימוסה בצורה שונה מהחשמל בבית.