ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
כל הנתונים מראים שבשוק חופשי נכון להיום טסלה כמעט ולא הייתה נמכרת, במדינות שהיא נמכרת יש התערבות ממשלתית חזקה כמו הורדת מיסים, עמדות טעינה חינם וחניה חינם במרכזי הערים.

טסלה עצמה לא מרויחה נכון להיום שקל אחד, עלות יצור הרכב היא מחירו לציבור.
המפעל הענק שהיא פתחה לא מצליח לתפקד והרכבים עדיין נבנים ברובם בעבודת יד.

ברגע שטסלה תעלה מחיר וההטבות מהממשלות יעלמו כך גם הרכב החשמלי.
אבל מה שיקרה הוא שהרכב החשמלי לא השתלם כלכלית אבל יחייבו אותך לקנות כזה ע"י רגולציה.
בגרמניה על כל ליטר יש 70 סנט מס לא צריך להיות גאון מה יקרה שההכנסות מהמס הזה יעלמו, כבר עכשיו מדברים על המונפול של אגאסי שזה שקע נפרד להטענה שבו החשמל ימוסה בצורה שונה מהחשמל בבית.
התייחסתי לעלות השוטפת, לא לעלות רכישת טסלה S,
טסלה זה רק הסנונית הראשונה, אבל אני לא רואה שום סיבה מדוע רכב חשמלי לא יהיה חייב להיות זול יותר מרכב מקביל באותה קטגוריה, מבלי סיבסוד.
יש הרבה פחות חלקים ומערכת ההנעה פשוטה בהרבה.
חוצמזה, יש את השברולט בולט עם טווח של 380 ק"מ, ואת הרנו זואי החדשה עם טווח של 400 ק"מ ובמחיר בסביבות ה 20K .