ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
נפלת בפח הפייק ניוז של הדיזל.
אז הנה כמה עובדות:
1. אין שום בעיה עם דיזל יורו 6 (עם ADBLUE) בהשוואה למנוע בנזין ואפילו בכמה פרמטרים הוא נקי יותר
2. כמו אנטנות סלולריות עדיין אין הסכמה על מה מזיק, בגרמניה חוקי הבטיחות בעבודה מאשרים לעובד להיות חשוף לכמות חלקיקים כתוצאה משריפת דיזל גדולה מזאת ממה שמנוע דיזל יורו 4 מפיק, אז בעבודה מותר וברחוב לא?
3. מנוע דיזל חסכוני יותר בדלק ו VW יצרו מנועים שעברו את ה20 קילומטר לליטר ויצרו יותר ממונט מרכב בנזין מה שהפך את רכבי ההיבריד למיותרים ואכן בגרמניה הפריוס לא זכה להצלחה כמו במקומות אחרים.
אתה נפלת בפח כנראה,
כי אני יודע על בשרי שכשאני ליד מנוע דיזל, אני נחנק חד משמעית בלי בדיקות מעבדה, אם אני אהיה בפקק של מכוניות דיזל אני יכול למות.

אין לי וויכוח שיש היום מנועי דיזל חסכוניים יותר מבנזין עם שפע מומנט.
פייק ניוז זה איך שבודקים את המנועים, קודם כל, יש בדיקות שמתבצעות על כלים חדשים מהניילון, על כביש מישורי... אף אחד לא מספר לך מה קורה למנוע הזה אחרי ששנה רכב מסחרי פתח לו את הצורה, תהיה בטוח, שהטבלאות משתנות.

נכון שיש פתרונות לזיהום, גם יש התקן לאגזוז שעוזר, אבל חוץ מהאגזוז, ראש המנוע בעצמו פולט מזהמים כשהמנוע מתחיל להיות בלוי ואין אטימה מוחלטת, יוצאים גם גזי פליטה מראש המנוע עצמו - את זה מישהו בודק ? ובכלל האם המדינה צריכה לקחת את הסיכון שמישהו התקין עכשיו חלק על האגזוז שמנוע זיהום, והוא מותקן טוב, ולהכשיר עוד שוטרי תנועה ובקרי זיהום אוויר שיעצרו מכוניות ויבדקו את זה ? זה לא עובד העניין הזה.

כשגרתי בספרד החליפו את כל המוניות בדרום להיברידיות, ההבדל העצום בשקט (רעש של מונית דיזל ליד החלון שלך באמצע הלילה, זה גם זיהום) והאוויר הנקי היה עולם אחר מבארץ.

אני עובד במשלוחים, כשאני עובר ליד רכב חשמלי או היברידי אני רוצה לנשק את הנהג.

בכל מקרה, לפלוט מזהמים באופן מרוכז לתוך רחוב עמוס ביצורים חיים (ואפילו צמחים) זה כבר היה צריך להיות היסטוריה.