ממש לא שנים רבות, יש כבר עתה סוללות בשלב אב-איפוס יענו במעבדות עם פי 3 נפח, עכשיו בוא נעגל את זה לאיזור ה 2000 ק"מ טווח,
אני חושב שלא מעט נהגים סוגרים נסועה כזו בחודש, בשביל פעם בחודש אני מוכן לנסוע לתחנת הטענה ולחכות 20 דקות או חצי שעה, מי שנוהג יותר נניח פי 2
לא ירתע מ"תדלוק" פעם בשבועיים.
אין גם פתרון טכני חוץ מהטענה של פי 3 יותר זמן ברשת הביתית כאשר הקיבולת תגדל, חוץ מבתים פרטיים אף אחד לא ירצה להשאיר את האוטו 12-16 שעות מחובר לטעינה ביתית איטית. זה ישאר אופציה למקרי חירום, שתמיד תהיה זמינה.
במקור אנרגיה חדש אני מתכוון לכל מקור אנרגיה, זה תקף אלא אם המקור והגנרטור קטנים מספיקים ועוצמתיים מספיק כמו למשל הE-CAT של רוסי, אם לא יתברר כפלופ.


ציטוט ההודעה בתגובה