עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 25

אשכול: משעמם או שמייח?

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399

    משעמם או שמייח?

    הרבה כותבים בחוות דעת על אופנועים שהאופנוע משעמם....מה כוונת המשוררים? נרדמים איתו בסרט? לא רוקד במסיבות?

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    יצא לי להירדם פיזית במהלך נסיעה על אופנוע כמה פעמים.
    זה נחשב משעמם?

  3. #3
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    לא, זה מצריך בדיקות...

  4. #4
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    לא, זה מצריך בדיקות...
    קרה רק על הונדה.

  5. #5
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    מי זה כותבים? תביא דוגמאות. זה והכותרת זיכו את השרשור בהעברה לאוף.



  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    מי זה כותבים? תביא דוגמאות. זה והכותרת זיכו את השרשור בהעברה לאוף.
    לא מבין למה נושא די חשוב הועבר לשוליים? רק בגלל נושא הומוריסטי? סך הכל ניסיתי למשוך קוראים לענות ולהשתתף בדיון,
    אני רוכב די חדש (שנה וכמה חודשים), קורא די הרבה ביקורות על אופנועים (כרגע חושב אולי לשדרג- רוכב על cb500x) ולא מצליח להבין למה אומרים על אופנוע משעמם.
    על האופנוע שלי גם כתוב משעמם, למה? לא יודע להשכיב? אם תאוצה והילוך מתאימים לא יודע לצאת מסיבוב בכייף? שמחה ושעמום זה לדעתי מה הרוכב יודע לעשות עם הכלי!

    אבל בכל זאת, אולי גם מנהל הפורום יועיל בטובו לענות על השאלה הזו? האם יש הגדרה מה זה משעמם? כשכותבים ביקורת באחד האתרים, מה כוונת המשורר?

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    עושה מה שמבקשים, לא חווה דעה, לא מתקשר מיוזמתו. לא מלהיב ולא מרגש.
    הונדה, בקיצור.
    זאת הסיבה, שכשקניתי VFR750 העפתי אותו אחרי שבוע, והלכתי לקנות דוקאטי שאיתה אני חי באושר כבר שנתיים.
    לא מצטער, למרות שה-VFR ידע לקחת פניות באותה מהירות, להאיץ באותה מהירות ועלה רבע.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    הנושא הועבר לאוף כי פתחת אותו בצורה לא רצינית. אם הנושא הומוריסטי - מקומו באוף. אם הנושא רציני אז תשקיע בכותרת מעט יותר ברורה ובעיקר - בפוסט פתיחה יותר מוסבר ומנומק כמו התגובה האחרונה שלך. אני אחזיר את הנושא לכללי ואענה לך ברצינות.

    משעמם או שמייח זה הכל יחסי. מי שרוכב על מספיק אופנועים ומספיק מנוסה מפתח טעם יותר עדין ממי שחסר ניסיון. הנה גם אתה כבר חושב לשדרג את ההונדה שלך שהוא אופנוע מעולה, אבל חסר לו משהו... אפשר לכייף גם עליו. אפשר לכייף גם על טוסטוס 50 סמ"ק. הרבה מהחיוכים שנמרחו אצלי על הפנים (הייתי כותב "מתחת לקסדה" אבל לא תמיד הייתה קסדה) היו על אופנועים וקטנועים קטני נפח אבל הם היו קלילים וכיפים והתאימו למקום ולתקופה. באיזשהו שלב, כשתרכב מספיק זמן גם על אופנועים חזקים ומהירים בהרבה מההונדה שלך תראה שגם אותך יותר מסעיר אופנוע אחד ואחר, חזק לא פחות, משעמם, צפוי, קל מידי. ועדיין תוכל לכייף גם על טוסטוס אם זה יהיה בתיזמון הנכון - חופשה בגואה למשל. אין הגדרה למה זה משעמם וזה גם די אינדווידואלי אבל לרוב ההסכמה הכללית תהיה זהה לגבי איזה אופנוע משעמם ואיזה לא. אופנוע תקציב או אופנוע רך וצפוי לרוב ישעממו במוקדם או במאוחר. כשתחליף את ההונדה תחזור ותגיד אם ביחס במבט לאחור הוא באמת היה משעמם או לא ואם היית מוכן לקנות אותו שוב.



  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    239
    שאתה פותח גז עד הסוף והכוח לא מספיק לך אז אתה משתעמם. בעצמך רשמתה שאתה חושב להחליף את ה500 שלך.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    ההבדל בין אוגר לחולדה הם שלאוגר יש יחסי ציבור טובים יותר!

    ככה גם הכלי רכב, אלפה רומאו בשנות השישים והשבעים נחשב בכל העולם
    גם כאן לרכב עם אופי...מהו האופי זה כבר נושא לוויכוח הרבה מהרוכשים מכרו
    את הרכב בגלל בעיות אמינות לכאורה ועברו לסובארו שנתן להם פחות אוטו ויותר
    אמינות ושקט וחייו חיים מלאים.

    יש רוכשים שמסכלים על אופנוע דרך הארנק, זה פלח שוק שאי אפשר להתעלם ממנו
    בדיוק כמו שוק הקטנועים. והם מקבלים בדיוק על מה שהם משלמים.

    אתה חדש בתחום ולכן עדיין מתלהב מהרכיבה עצמה, מבחינתך כל רכיבה היא חוויה
    וזה נהדר, אצלי היה אותו הדבר, רק שאחרי כ-35 שנות רכיבה אתה מתחיל לפתח
    טעם ברכיבה, יש לך העדפות מסוימות ואתה אוהב דברים נוספים.

    בפעם הראשונה שאתה טס למקום חדש אתה מתלהב, בפעם השנייה והשלישית אתה
    נהנה, בפעם הרביעית את מתחיל לפתח העדפות מסוימת ואח"כ זה כבר הופך לשגרה.
    בכדאי לשבור את השגרה אתה מחפש עניין כבר לא מספיקה הביקור עצמה. צריך בונוס.

    אופנוע משעמם הוא אופנוע שעושה הכל, עד גבול מסוים וברור ו...זהו.

    מבחנתי אופנוע אוטומטי/חשמלי כזה שלוקח אותך מנקודה א' לנקודה ב' הוא משעמם.
    יש לי חבר שזה החלום שלו הונדה 750 שקר כלשהו אוטומט...

    עכשיו, זוכר את ההבדל בין האוגר והחולדה?

    הארלי דיווידסון לקחו את יחסי הציבור האלה והפכו את הכלים שלהם למרות כל
    החסרונות למשהו "אחר", אף אחד לא יחשוד בהם כמשעממים, כך גם האופנועים מאיטליה
    אלה עם השמות האקזוטיים עבר המפוקפק שלפני עשור או שתיים איש לא היה סופר אותם.
    היום תרעה (הטעות במקור) אותם עדרים עדרים....


    אני אוהב לרכוב רגוע, לשיט, ליהנות מהדרך והנוף, אבל מתחת לקסדה מסתתר גם
    הג'ינג'י הקוף ומדי פעם הוא מצליח להשתחרר ואז נפתחים שערי הגיהינום. וכשאלה נפתחים, רצוי
    שתחזיק את נשק יום הדין, בין הרגליים. (ההבחנה מדברת לנשים וגברים כאחד!).

    אופנוע קונים מאהבה, הוא קנייה רגשית, מהלב. הלב רוצה מה שהלב רוצה ואתה עיוור לדברים
    אחרים. אז אם זה מה שאתה רוצה וזה מה שעושה לך טוב, לך עם הרעל שלך ושכל מי
    שמסביב יתפוצץ. מה אכפת לך.
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 14-10-2017 בשעה 08:37.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ההבדל בין אוגר לחולדה הם שלאוגר יש יחסי ציבור טובים יותר!

    אופנוע קונים מאהבה, הוא קנייה רגשית, מהלב. הלב רוצה מה שהלב רוצה ואתה עיוור לדברים
    אחרים. אז אם זה מה שאתה רוצה וזה מה שעושה לך טוב, לך עם הרעל שלך ושכל מי
    שמסביב יתפוצץ. מה אכפת לך.
    אולי למכרסם ששמו אוגר יש יחסי ציבור טובים יותר מהמכרסם ששמו חולדה כי האוגר אינו אחראי לשתיים מהמגפות הגדולות בהיסטוריה של המין האנושי. החולדה מנגד, חיסלה מיליונים על מיליונים במגפת דבר במאה השישית ובמגפה השחורה במאה ה 14. רק היתוש קטלני מהחולדה.

    מאהבה אני רוכב. את הרגש אני שם בהקפאה כשאני מתעניין באופנוע חדש.
    שמייח או משעמם, לטעמי, זה בולשיט מטורף. תוצר של יחסי ציבור ועדת רוכבים שעסוקה בלהזין את יחסי הציבור. ה GS500 של סוזוקי נחשב לוואחד אופנוע משעמם בעוד ה GPZ500 של קוואסקי היה אופנוע מעניין. דינמית, העז היה טוב בהרבה מה GPZ.

    אני מסכים שרצוי לרכוש אופנוע שהלב מתחבר אליו אבל מי שאינו נוהג להחליף אופנועים כמו גרביים, רצוי שיבדוק היטב צדדים אחרים.

    איללכא...ורכיבות שמחות

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    ציטוט נכתב במקור על ידי נעם 1 צפיה בהודעה
    אולי למכרסם ששמו אוגר יש יחסי ציבור טובים יותר מהמכרסם ששמו חולדה כי האוגר אינו אחראי לשתיים מהמגפות הגדולות בהיסטוריה של המין האנושי. החולדה מנגד, חיסלה מיליונים על מיליונים במגפת דבר במאה השישית ובמגפה השחורה במאה ה 14. רק היתוש קטלני מהחולדה.

    מאהבה אני רוכב. את הרגש אני שם בהקפאה כשאני מתעניין באופנוע חדש.
    שמייח או משעמם, לטעמי, זה בולשיט מטורף. תוצר של יחסי ציבור ועדת רוכבים שעסוקה בלהזין את יחסי הציבור. ה GS500 של סוזוקי נחשב לוואחד אופנוע משעמם בעוד ה GPZ500 של קוואסקי היה אופנוע מעניין. דינמית, העז היה טוב בהרבה מה GPZ.

    אני מסכים שרצוי לרכוש אופנוע שהלב מתחבר אליו אבל מי שאינו נוהג להחליף אופנועים כמו גרביים, רצוי שיבדוק היטב צדדים אחרים.

    איללכא...ורכיבות שמחות
    החולדה העבירה נגיף שהסתובב והייתה לא יותר מנשא בעל כורחה, גם היום חיות בעולם מיליוני חולדות
    אבל המגיפה השחורה לא חזרה שוב. ויש גם כאלה שמגדלים חולדות כחיות מחמד.

    שפני הסלע החמודים אחראים על הפצת שושנת יריחו שהולכת ומתפשטת בארץ, וכלבים היו האחראים
    על הפצת מחלת הכלב במאה הקודמת.

    הטבע חזק מכל תרגלי יחסי ציבור וזו לא אשמת החיה.

    העז נחמד ככל שיהיה היא אחד מבין 3 אפשרויות בחירה לשוק מצומצם (עד 500) בהוויה של התקופה.
    היינו אופנוע הכי הכי שניתן לדרגת רישיון בינונית.

    ההונדה CB היה המוצלח שבחבורה כי הוא היה עונדה
    ושכזה היה אמין, יקר ולא התאים לכל אחד. (הערה לעצמי: יהיה פרויקט מעניין לחדש אחד כזה היום...).

    הסוזוקי היה נפוץ, בעל יבואן וותיק בארץ והראשון ששבר את החרם היפני (תבדקו בגוגל) ובגלל שהוא היה
    במספרים הגבוהים ביותר העדר נע בעקבותיו.

    הקאווסאקי היה המהיר ביותר והמנוע הכי מתוחכם בשכונה, לא פשוט לטיפול (אז) והרבה חסרי ניסיון
    רוכבי 500 סמ"ק התפוצצו אייתו בגלל המהירות וחוסר הניסיון. החזקת השבר וחוסר הידע פשוט גמרו
    אותו והוציאו לו שם רע.

    כל האופנועים האלה החליפו ידיים מהר יותר מתחתונים של טירוני גולני, ולכן למצוא מי מהם במצב טוב
    היה חוויה נהדרת.

    יאללה ביי
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כשקניתי VFR750 העפתי אותו אחרי שבוע, כמוני כמוך , קניתי ER6 מהניילונים, שבוע רכיבה ואולי פחות הספיקו לי להבין שהכלי לא בשבילי ... והלכתי לקנות GTR1400 משומש
    לא מצטער, למרות שה-ER6 ידע לקחת פניות מהירות (הכל יחסי ) , להאיץ (נניח ש.. ) ועלה רבע.
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ההבדל בין אוגר לחולדה הם שלאוגר יש יחסי ציבור טובים יותר!
    אתה חדש בתחום ולכן עדיין מתלהב מהרכיבה עצמה, מבחינתך כל רכיבה היא חוויה
    וזה נהדר, אצלי היה אותו הדבר, רק שאחרי כ-35 שנות רכיבה אתה מתחיל לפתח
    טעם ברכיבה, יש לך העדפות מסוימות ואתה אוהב דברים נוספים.
    אני מניח שאצלנו ( הקשישים ) מתפתח כיוון מסויים. אני לדוגמה לא אוהב אופנועי ספורט טהורים, פלח השוק הזה לגבי אמורפי ולא מעורר שום עניין למעט אולי ZZR1400 או היאבוסה אוהב נינוחות מגובה בכוח רב...

    אופנוע משעמם הוא אופנוע שעושה הכל, עד גבול מסוים וברור ו...זהו. זו תחושת בטן סובייקטיבית לכל אחד מאיתנו.

    מ

    הארלי דיווידסון לקחו את יחסי הציבור האלה והפכו את הכלים שלהם למרות כל
    החסרונות למשהו "אחר", אף אחד לא יחשוד בהם כמשעממים, כך גם האופנועים מאיטליה
    אלה עם השמות האקזוטיים עבר המפוקפק שלפני עשור או שתיים איש לא היה סופר אותם.
    היום תרעה (הטעות במקור) אותם עדרים עדרים....


    אני אוהב לרכוב רגוע, לשיט, ליהנות מהדרך והנוף, אבל מתחת לקסדה מסתתר גם
    הג'ינג'י הקוף ומדי פעם הוא מצליח להשתחרר ואז נפתחים שערי הגיהינום. וכשאלה נפתחים, רצוי
    שתחזיק את נשק יום הדין, בין הרגליים. (ההבחנה מדברת לנשים וגברים כאחד!).
    גם אני רוכב רגוע ... נו טוב משתדל ... אבל היום לראשונה אחרי למעלה משבועיים שלא רכבתי על השד השחור (הייתי בחו"ל) נפתחו גם נפתחו שערי הגיהנום ברכיבה מהירה מאוד, והשד השחור יודע ,אוהו בהחלט יודע לתת תאוצות ומהירויות בלתי שפויות בעליל...

    אופנוע קונים מאהבה, הוא קנייה רגשית, מהלב. הלב רוצה מה שהלב רוצה ואתה עיוור לדברים
    אחרים. אז אם זה מה שאתה רוצה וזה מה שעושה לך טוב, לך עם הרעל שלך ושכל מי
    שמסביב יתפוצץ. מה אכפת לך.
    כדי לסכם : העניין משעמם או לא אינה שאלה תלויית נפח לדידי. אני רוכב על אופנועי ליטר ++ ורוצה לומר לך שהיה לי אופנוע סיני בנפח 125 סמ"ק מההם עם צמיגים עבים איתו הייתי מטייל מידי יום בשדות המושב. לא היה מקום שלא נכנסתי אליו, עשה הכל כמו פרד צעיר ועקשן. לנסוע איתו על הכביש היה עינוי בגלל צמיגי קוביות שגרמו לקפיצות מעצבנות וערבוב תאי המוח שעוד נותרו לי בראש. מכרתי אותו בגלל פנצ'ר שלא היה לי כוח לתקן (עבודה של חמש דקות על השעון) ... ואני מצר על כך עד היום... את ההנאה שהוא גרם לי באיטיות ובגמלוניות שלו, לא קיבלתי באף אופנוע כביש.
    לכן, כשאני בוחן אופנוע אם הוא מתאים לצרכי, אני שואל עצמי מה השימוש שיהיה בו. אני רוכב עשרות (ויותר) ק"מ על בינעירוני מידי יום לכן חייב אופנוע נוח וחזק. החלום שלי GL1800 או GTL1600 או אחד ממשפחת ה R1200 של BMW , אלו אופנועים שלא ישעממו אותי, אבל יעלו פיהוק ענק בקרב חלק מאנשי האתר..
    השיעמום או ההנאה בעיני המתבונן בלבד.
    GTR1400 - הדרך המהירה לאיבוד רשיון. XV1900 - הדרך המהירה לאיבוד השמיעה והיכרות עם כירופרקט צמוד.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    65
    תלוי מה אתה מחפש מהאופנוע ולמה אתה מתחבר חיצונית וריגשית..
    לשנינו יש CB500X וגם אני אחליף בהמשך לאדוונצר גדול יותר כמוך
    החשיבה שלי בעיניין היא כזאת (ואולי אוכל לעזור לך בכך)

    מה הדרישות שלי מהאופנוע הבא :

    אדוונצר (בגלל מיגון הרוח ,מושב אחורי רחב (עבודה- שם עליו מחשב) ותנוחת הישיבה הזקופה)
    אבל לא גדול מידי פיסית (גם אני נמוך ועובד עם האופנוע בעיר (הרבה ירידות ועליות מהאופנוע )
    יותר חזק מה CB500X (לטובת נסיעות בינעירוניות יותר נינוחות) אבל לא מחפש כלי ספורטיווי וחזק מידי ( בכל זאת מקווה לחזור הבייתה בשלום..

    אז באופן אוטומטי יורדים כל הנייקדים (תנוחת ישיבה , העדר מיגון רוח ראוי לפנים, מושב אחורי סימלי )
    וגם כל האדוונצרים הגדולים (הוורסיס והויסטרום גדולים עלי פיסית)

    נשארנו עם טרייסר ו NC

    אני פחות מתחבר חיצונית לטרייסר
    ה NC ניתן להנמכה של מס סמ" , יש לו איכסון ראוי , מספיק כח ומומנט בסל"ד יחסית נמוך , טיפולים פעם ב 12 אלף, ואיכות של הונדה.

    אז כל עוד שעדיין אין מולטיסטראדה זול וקטן יחסית פיסית (בסיגנון המונסטר החדש) ,ועדיין לא הגיע הקימקו AK550 (כפוף כמובן למחיר הגיוני) , ה NC הוא כרגע הניבחר שלי (רצוי באדום).
    נערך לאחרונה על ידי guy44; 14-10-2017 בשעה 19:49.

  15. #15
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה

    אופנוע קונים מאהבה, הוא קנייה רגשית, מהלב. הלב רוצה מה שהלב רוצה ואתה עיוור לדברים
    אחרים. אז אם זה מה שאתה רוצה וזה מה שעושה לך טוב, לך עם הרעל שלך ושכל מי
    שמסביב יתפוצץ. מה אכפת לך
    .

    זה. ורק זה...
    (קצת כסף יעזור גם.. אבל בעיקר זה.)

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO