מסכים עם מה שנכתב למעלה לגבי יובל בר. אולי כחב4רת ביטוח הם נותנים אחלה תנאים ואחלה שירות בזמן הפעלת הביטוח, אך כחברת ביטוח שמחפשת להגדיל את מאגר הלקוחות שלה ולמכור ביטוחים הם בהחלט בענק.
אני לקראת חידוש הביטוח ומהמלצות כאן בפורום ושל חברים רוכבים חשבתי לנסות אותם, ואחרי שאני רודף אחריהם כבר שבועיים כדי לקבל הצעת מחיר (לחובה+ג'+מקיף מלא, לא סתם ג' בסיסי) שבמהלכם במקרה הטוב אין תשובה ובמקרה הפחות טוב הם מושכים אותי באף (תתקשר מחר, תתקשר ביום א'), היום הנציגה אמרה לי בלי להתבלבל שהצעות חדשות היא תוכל לתת רק אחרי תחילת נובמבר (והביטוח הנוכחי שלי מסתיים יום לפני) בגלל שיש להם עומס וכרגע הם מטפלים רק בחידושים, החלטתי לרדת מהם לפחות לשנה הקרובה. חברת ביטוח שלא יכולה לפנות לעצמה שתי דקות כדי לנסות 'לדוג' לקוח חדש לא ראוייה לדעתי לכל מאמץ מצידי. כל ההתנהלות הזאת גורמת לי לתהות אם זאת ההתנהלות שלהם כשהלקוח רוצה לשלם (והרבה) להם, מה יקרה כשהלקוח ינסה לתבוע את הכספים שמגיעים לו.
אני אחדש ביטוח חובה וג' אצל 'ביטוח ישיר', ואשקול את הזעקה האחרונה כפתרון נגד גניבה. אם בשנה הבאה 'יובל בר' יסכימו לפנות בשבילי 2 דקות של שיחת טלפון ומשלוח הצעה, אשקול אותם שוב.