אז בסוף התברר שהבוכנה שראיתי moto depot כן מתאימה. פשוט התמונה באתר היא משהו גינרי.
 
			
			שלום,
אני עושה שיפוץ ראש מנוע (כלומר מפרק את הראש ומביא למומחה) לקטנוע שיש לי. המומחה אמר שאני צריך לחרוט את הצילינדר
מה שאומר שאני צריך בוכנה חדשה וגדולה יותר.
צלצלתי למחסן של מטרו אבל שם אמרו לי שיש להם רק בגודל המקורי.
ראיתי גם ב moto depot ואני נמצא בבירור מולם לגבי נתוני הרכיב. כי התמונה באתר שלהם לא דומה למה שיש לי.
אז האם מישהו יודע איפה אפשר להשיג בוכנה כזאת (מעדיף בישראל) ?
 
			
			אז בסוף התברר שהבוכנה שראיתי moto depot כן מתאימה. פשוט התמונה באתר היא משהו גינרי.
 
			
			זה אומר שאתה מקבל מנוע בנפח גדול יותר?
כמה סמק הוא יהיה עכשיו?
 
			
			כמו שכתב doutsh אכן מדובר על הבדל קטן. במקרה שלי הבוכנה והצילנדר גדלו ב 0.5 מילימטר.
לפעמים הקירות של הצילנדר מפסיקים להיות ישרים ויפים ונוצרים בהם חריצים קטנים שפוגעים ביעילות המנוע.
מה שעושים במקרה זה, חורטים (במילים פשוטות משייפים אצל מומחה) את קירות כך שהם חוזרים להיות חלקים ויפים.
מכיוון שהחריצים בעצמם מאוד קטנים אז משייפים ממש קצת מהקירות. מה שכמובן מגדיל את ההקיף הפנימי של הצילינדר.
וזאת הסיבה שצריך לקנות גם בוחנה טיפה יותר גדולה כידי שהיא תמשיך להיות בהתאמה מושלמת לצילינדר.
 
			
			תבקש מהחרט שיעשה לך אונינג והתאמת בוכנה ורינגים (שהחלק הקריטי הוא הרינגים) אם הרינגים לא יאטמו טוב הקטנוע ישרוף שמן בתוך הצילנדר.
אם כבר פתחת תחליף גם אטמי שסתומים עולה 24 שניהם אצל אנדריי ממוטו דיפו ותאטום עם אבקת קרבורנדום את יציאת השסתומים. אתה תרגיש את האטימות בהספק המנוע.
אבירן
 
			
			 
			
			טעות שלי. סלבה.