כמו שכתב doutsh אכן מדובר על הבדל קטן. במקרה שלי הבוכנה והצילנדר גדלו ב 0.5 מילימטר.
לפעמים הקירות של הצילנדר מפסיקים להיות ישרים ויפים ונוצרים בהם חריצים קטנים שפוגעים ביעילות המנוע.
מה שעושים במקרה זה, חורטים (במילים פשוטות משייפים אצל מומחה) את קירות כך שהם חוזרים להיות חלקים ויפים.
מכיוון שהחריצים בעצמם מאוד קטנים אז משייפים ממש קצת מהקירות. מה שכמובן מגדיל את ההקיף הפנימי של הצילינדר.
וזאת הסיבה שצריך לקנות גם בוחנה טיפה יותר גדולה כידי שהיא תמשיך להיות בהתאמה מושלמת לצילינדר.


ציטוט ההודעה בתגובה