שני סנט גם ממני;
שיעור לרענון אצל מורה נהיגה זה רעיון מצויין.
ייתן חווית רכיבה על אופנוע בתנאים טובים,יחזיר ויוסיף לך בטחון. קח כמה שתרגיש צורך/ עד שהמורה יגרש אותך מהמגרש
לגבי תלת בכלל ו 125 בפרט - הם בהחלט בטוחים יותר אם כי לא משני פרדיגמה (עדיין אפשר להחליק ולהפצע איתם) - רובם נוחים להשתחלות (כתבת תריסר קילומטרין פקוקין, הלא כך?) אבל ישקלו יותר ממקביליהם הדו גלגליים.
המלצתי החמה - רכיבות מבחן.
אפשר גם אחרי רכיבות הרענון... לבטחון מלא
את רכיבות המבחן בצע לכל הכלים באותה הדרך (הכי טוב לבדוק את הדרך היומיומית שלך - כך תוכל להתרשם מההבדלים בנוחות, מתלים, בלמים, כוח וכו' כשאת שאר משתני הדרך אתה מכיר יחסית היטב).
ועוד ניקל קטן, מהלב,
אינזומה זה יופי של אופנוע בשבילך והייתי הולך עם הלב במקרה הזה ללא ספק.
גם ייתן התנהגות דינאמית עדיפה (כן, 'אפילו' על ה XMAX) וגם ימלא את הלב שלך בשמחה ואת הקסדה בשיר.
ארגז לא יראה עליו כמו חילול קודש, הוא יראה סתם כמו ארגז בקצה אופנוע
ואם כבר - אפשר להגזים ולהוסיף ארגזי צד (או תיקי אוכף, מיכל או זנב) ולהתקין כשצריך...
אמנם ישארו שני גלגלים אבל תוכל להרגיש כמעט כמו עם רכב.
בקיצור, הכל אפשרי! - לך עם הלב ורכיבות טובות.


 
			
			 
 
				



 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה