שבוע שעבר האופנוע עבר רכיבת מבחן של כ-20 ק"מ.
במהלכה התגלו מספר בעיות:
1. חוסר סחיבה בסל"ד גבוה.
2. האופנוע נכבה בנסיעה לאחר רכיבה בסל"ד גבוה - מרגיש כמו גמר דלק או בעיית הצתה.
3. מד סל"ד מפסיק לתפקד מדי פעם.
האופנוע חזר לבדיקות. ראשית, נבדקה מערכת האוורור של הטנק, ונמצא תקינה. שנית, נבדקו המגעים של הקוילים. אחד מהם לא מצא חן בעיני, נשבר בשליפה והוחלף.
שלישית - הפלאגים הוצאו לבדיקה, והוחלט שמצבם גרוע והם עלולים לגרום להצתה לא סדירה בסל"ד גבוה. על הדרך, הוחלפה צינורית הואקום שמגיעה לברז דלק (נראתה ישנה, אך ללא סדקים נראים לעין). פילטר הדלק נראה במצב סביר, ולא הוחלף משום שנגמרו לי הספיירים.
פלאגים ישנים (סורי על איכות הצילום - המצלמה בנייד שלי גרועה):
הפלאגים הוחלפו בסט אירידיום תואם, שבמקרה היה לי במחסן.
ביום שישי, יצאתי לרכיבת מבחן נוספת של כ-50 ק"מ - לכיוון עלי זהב > בית אריה > עופרים > חלמיש.
האופנוע התנהג מעולה לגילו. אומנם אחרי דוקאטי הברקסים והמתלים מרגישים גרועים ורופסים בהתאמה, אך מכאנית - האופנוע התנהג ללא דופי, פרט לסוגיית מד הסל"ד.
אפילו תנוחת הרכיבה הקרבית עם הקליפ-אונים הרגישה במקומה, ולא גרמה לעייפות מוגזמת.
Proof:
אה, כן:
במעבר בכפר ערבי כל ילד קודם שומט את הלסת, ואז מנופף לשלום ומסמן "גז,גז"...