הכוונה , אותו אופנוע בדיוק , נניח סוזוקי SV650
גירסת A לעומת A1
אני מבין שגרסת A1 היא עד 47 כס"
השאלה היא איך ההבדל מרגיש בפועל , האם בכל מצבי הנסיעה יורגש הבדל משמעותי או רק בסל"ד יחסית גבוה.
ומה לגבי המומנט , גם הוא יורד בהתאמה?
איך ירגיש SV650 A1 לעומת CB500 למשל (לשניהם אותו כס")
תודה
צור עימי קשר באם אתה מעוניין ברכיבת מבחן
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
זה תלוי בכלים הספציפיים.
יש כלים שפשוט מוגבלים בידית - היא לא מסתובבת עד הסוף ובהתאם אתה מוגבל בסל"ד.
יש כלים שמוגבלים במפות ניהול. הידית תסתובב עד הסוף בל האופנוע תמיד יפיק רק עד המגבלת כוח..
לצורך העיניין ,משהו יודע מה יהיה מבחינת החוק,אם שוטר אוצר כלי A ולרוכב יש A1?
שאלה ששואלים הרבה והרבה רוכבים על אופנועים שדורשים רישיון בלתי מוגבל עם רישיון מוגבל, השאלה שלי היא למה? זה לא מסובך להוציא רישיון A למה לקחת את הסיכון?
תודה mudale222 זה מספק
ל Mמהר יכלתי להסביר-אבל לא חושב שזה ממש העיניין