ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
^^^^
ועדיין, תוספת של 4 כ''ס לטרייסר שמגיע עם 74 כ''ס מבית (טרייסר 700) זה 5%. מקריאה קצרה זה הרף העליון של תוספת הכח, בשבילזה להשכיב כמה אלפיות? ועל הדרך 'להרוויח' את מה שאברי ציין, אני לא בטוח שזה שווה את זה.
אם כבר, היתרון העיקרי של אגזוז(נ)ים חלופיים זה ההורדה המשמעותית במשקל.
אין אגזוז חליפי שמוסיף 4 כח סוס, התוספת המדוברת התקבלה רק לאחר שינוי מפות ההזרקה.
רוב הרוכבים לא ירגישו את הורדת המשקל שלפעמים מגיעה להבדלים משמעותיים, מה שכן מורגש זה הכח הזמין בכל תחום הסל"ד, מה שנקרא עקומת כח ישרה יותר מהמקור אבל גם לעקומה הזאת ברוב האופנועים יהיה צורך לטפל במפות.
החלפת אגזוז בלבד כמו שרשמת תיתן ירידה במשקל, ירידה בחום האגזוז (חשוב בכמה אופנועים) ורעש לפיצוי על עיבר מסויים בגוף