תודה על העזרה, עדכון קטן,
לאחר בדיקה נוספת של הכיוון שסתומים התברר שכיוונתי נכון (ביקשתי ממכונאי שיבדוק אותי), והבעיה נגרמה ככל הנראה מלכלוך בקרבורטורים (ניקוי יסודי פטר את הבעיה).
עכשיו יש לי שאלה נוספת:
מהקרבורטור השמאלי יוצא צינורית וואקום שאמורה להתחבר לברז דלק, בפועל אחד הבעלים הקודמים אטם את הצינורית ואת הברז השאיר ללא חיבור לוואקום.
למישהו יש הסבר לזה ומה ההיגיון במעשה הזה? רק אציין שהמנוע עבד בסדר גמור וגם בבדיקה לפני קנייה במוסך לא אמרו לי כלום על כך.


ציטוט ההודעה בתגובה