בהרבה אופנועים ברז הדלק עובד עם דיאפרגמה וואקום.
כלומר,
כשהמנוע כבוי, הברז סגור. עם הזמן, הולכת הדיאפרגמה, והברז מתחיל לדלוף. לכן, הרבה בעלים מבטלים את המנגנון הזה (ברז חדש עולה הרבה כסף).
המשמעות היא שהברז תמיד פתוח. באופנוע שנוסע כל יום זה לא כל כך קריטי כל עוד שהקרבורטורים תקינים. אם הם מציפים, זה בלאגן.
פתרון אחד, הוא ברז חליפי שניתן לסגור ידנית. בחלק מהאופנועים, קיימת גם אופציה כזאת במקור.
פתרון שני הוא קיט שיפוץ (לא לכל אופנוע יש וזה לפעמים עולה כמו ברז חליפי).
(ואני בכלל הייתי בטוח שורסיס זה עם הזרקה....).