מסכים עם הטענה שנכתבה יותר בלייזר ופחות אתר אופנועים, גם לי הייתה חסרה ההתייחסות הטכנית יישומית. שיהיה כל אחד וטעמו אני מניח.
מסכים עם הטענה שנכתבה יותר בלייזר ופחות אתר אופנועים, גם לי הייתה חסרה ההתייחסות הטכנית יישומית. שיהיה כל אחד וטעמו אני מניח.
נהניתי מאד מהקריאה.
טבלאות נתונים יש ברשת בשפע,
כתבה מגזינית כתובה נפלא בשפה העברית כבר יש מעט מאד. ולא פלא - כשרבים כ"כ רוצים את זה אינסטנט בטוויטרית מודרנית ומסורסת.
לחובבי המילה הכתובה זו בהחלט כתבה נעימה לקריאה.
גילוי נאות:
חלקתי עם נימי את חווית הרכיבה לכביש 10 בעודו רוכב על הMT10, אך אין לזה קשר לכך שנהניתי לקרוא את הרשומה שלו.
בקיצור, ממתין בקוצר רוח לכתבה הבאה שלו.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
מה לזלזל?
הסבירו לך שהיו כאן כתבות מבחן על האופנוע.
חוץ מללכת מכות עם אברי (בצורה שלפיה מפתיע אותי שלא קיבלת באן), ולזרוק הערות לא מועילות אתה עושה עוד משהו?
תיקון,
אתה כן נותן מידע מעשי על כל מה שקשור בגורטקס, שזה יפה. חבל שעל הדרך אתה פוסל כל ממברנה אחרת (שאצלי ד"א מתפקדות יםה מאוד כבר כמה חורפים בנסיעות של 30-40 דקות כל כיוון, אבל ניחא...).