עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 22

אשכול: DR650 לרכיבה יומיומית ארוכה

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    38

    DR650 לרכיבה יומיומית ארוכה

    היי לכולם
    אני רוכב בשנים האחרונות על אופנוע יוסאנג 250.
    היום רכיבות בעיקר במרכז, כמה עשרות קילומטרים ביום וממוצע של בערך 10000 קמ בשנה.
    בקרוב אופי השימוש שלי הולך להשתנות ועלות ל-150 קמ ביום בין עירוני.
    ה-DR עולה כאופציה ממספר סיבות.
    1. מתאים למגבלת הרישיון שלי (A1)
    2. יאפשר לי מדי פעם לרדת איתו לטילי שטח (היום מטייל כמה שיותר בתוך 4 גלגלים)
    3. אופנוע פשוט יחסית ואמין

    השאלות העיקריות שלי הן:
    1. האם יש פה מישהו שמתנהל יום יום על אופנוע כזה או דומה ויכול לחוות דעה לגבי נסיעה בין עירונית של שעה +\- במהירות של סביב 120?
    2. האם יש צמיגים דוש הראויים גם לנסיעות כביש ארוכות וגם לשטח?
    3. בטיפול במוסך, האם אופנוע כמוה-DR שדורש טיפול כל 5000 קמ הוא טירוף (למרות שאני מסוגל לבצע חלק לבד אבל היום אני נמנע מזה מטעמי נוחות ועצלות)

    תודה לכולם



    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    טנרה 660 יעשה את המשימה טוב יותר.
    טיפול כל עשר אלף למרוץ שבכל אופנוע מומלץ להחליף שמן כל חצי מזה.
    אפשר גם בבית

    מאוד פשוט לתחזוקה ויחסית זול לאחזקה, יותר מודרני פי כמה מהדי אר- לטוב ולרע.

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    החזקתי dr הרבה שנים, רכבתי מדי פעם על טנרה.
    שניהם לא מתאימים למשימה.
    בשביל שעה של בינעורוני כל יום אתה תצטרך להתפשר על יכולות שטח ולקחת אופנוע תיור. (או לקרוע את הכיס ולקנות דו"ש סטייל במוו 1200 ואז לאפשר יותר שטח).
    המושב היחסית צר והגובה של הצרצרים יגרמו לך להגיע עם גב וישבן תפוסים.
    ספציפית לגבי ה-dr, אפס מיגון רוח, ונסיעה ב120 זה בערך 10 קמש יותר מהשיוט בו הוא מרגיש בנוח.
    לגבי טיפולים,
    אין מה לפחד, הdr הוא הכי פשוט וזול לטיפול שאפשר למצוא. וחוץ מלהזהר לא לטחון את ההברגות העדינות של מכסה פילטר השמן (מה שמכונאי במוסך כנראה דווקא כן יעשה) אין בו שום דברמסובך.
    נ. ב. מבין שניהם הטנרה באמת יהיה יותר נוח, אבל עדיין, לא מתאים.
    נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 29-10-2017 בשעה 06:44.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    החזקתי dr הרבה שנים, רכבתי מדי פעם על טנרה.
    שניהם לא מתאימים למשימה.
    בשביל שעה של בינעורוני כל יום אתה תצטרך להתפשר על יכולות שטח ולקחת אופנוע תיור. (או לקרוע את הכיס ולקנות דו"ש סטייל במוו 1200 ואז לאפשר יותר שטח).
    המושב היחסית צר והגובה של הצרצרים יגרמו לך להגיע עם גב וישבן תפוסים.
    ספציפית לגבי ה-dr, אפס מיגון רוח, ונסיעה ב120 זה בערך 10 קמש יותר מהשיוט בו הוא מרגיש בנוח.
    לגבי טיפולים,
    אין מה לפחד, הdr הוא הכי פשוט וזול לטיפול שאפשר למצוא. וחוץ מלהזהר לא לטחון את ההברגות העדינות של מכסה פילטר השמן (מה שמכונאי במוסך כנראה דווקא כן יעשה) אין בו שום דברמסובך.
    נ. ב. מבין שניהם הטנרה באמת יהיה יותר נוח, אבל עדיין, לא מתאים.
    תודה, לצערי זו כנראה התגובה שציפיתי לה.
    האופנוע צריך להיות בראש ובראשונה שימושי ופרקטי למטרת כביש, יכולת השטח יכולה להיות בונוס ולא יותר מכך ואין לי בעיה לוותר עליה.
    אני אגש לעופר אבניר ומטרו לנסיעת מבחן על ה-DR והטנרה (במידה ויתאפשר לצאת לכביש מהיר, אחרת זה חסר טעם).
    אתחיל לחפש מועמדים אחרים במסגרת הרישיון שיאפשרו את הנסיעה הזו בעלויות אחזקה סבירות.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    או לקרוע את הכיס ולקנות דו"ש סטייל במוו 1200 ואז לאפשר יותר שטח).
    יש עוד F800GS

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    או לקרוע את הכיס ולקנות דו"ש סטייל במוו 1200 ואז לאפשר יותר שטח).
    יש עוד F800GS
    יש גם 600 או 650 אבל ישלח הרגשה שא חזקה של BMW תהיה יותר יקרה משל היפנים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    עשיתי סיבוב על ב.מ.וו800-לא רציתי לרדת.
    כל כלי יפני אחריו-כעגלה.
    הרגשה שא חזקה של BMW
    כן,יש בזה משהו

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    צודקים לגבי הbmw הבינוניים כפתרון (לא ה650 הסינגל הישן) איכשהו שכחתי מהם.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    אני גם פעם הסתכלתי על DR 650 ,כפתרון אזהשהו,למרות שהיה לי מובן ,שזה לא כביש ולא שטח.

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    חבר טוב רוכב באופן יום יומי על DR מגבעת זאב לתל אביב וחזרה.
    על פניו נהנה מהסד עינויים.
    חייב לציין שכאני רוכב איתו ( על האופנוע שלי) זה בקצב מבעס של סביב ה100 עד 115 קמ"ש

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    38
    100-110 זה קצב הרכיבה באופנוע הנוכחי (250 סמק).
    אני שואף לשיוט ב-120 עם קצת רזרבה לעקיפה.
    משיטוט ביד 2 נראה שהונדה CB500 לסוגיהם ובמיוחד ה-x הם אופציה. ברור לי שאני מוותר על יכולת השטח אבל סדר העדיפויות הוא:
    1. אמינות
    2. בטיחות ונוחות ברכיבת כביש
    3. כל השאר

    אני חייב להודות שאני קצת פוזל לכיוון קטנועים סטייל מג׳סטי ובורגמן 400


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    או...התחלתה טוב...ואיפה זה הגיע.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי Busy צפיה בהודעה
    או...התחלתה טוב...ואיפה זה הגיע.
    למען האמת חוץ מה-DR שהיה אופציה מעניינת (גם הטנרה אבל אני מעדיף את הפשטות של ה-DR) כל שאר האופנועים במגבלות שלי פשוט לא כל כך עושים לי את זה. זו הסיבה שגם קטנוע גדול אם הוא יהיה נוח ואמין יותר יכול להיות אופציה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    ה500X נוח כמו קטנוע

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    כמו שאמרו מעלי, ה-DR לא נוח בשיוט ממושך.
    כמובן שאפשר לשפר אותו - להוסיף מיגון רוח, להחליף מושב, להתקין טנק מדברי וכו' - אבל זה מפספס את הפואנטה, כי המחיר שלו עם התוספות יתקרב למחירם של כלים שהרבה יותר מתאימים למשימה.
    הדבר הנכון לעשות הוא לוותר על יכולת שטח מעבר לשבילי קק"ל (אתה לא רוצה לשבור את האופנוע היומיומי שלך בנפילות שטח) - ולרכוש ויסטרום/ורסיס/טראנסאלפ/MT-07 TRACER.
    בשבילי קק"ל, אפשר לרכב גם עם אופנוע כביש. פשוט זה לא כיף. אבל כמו שאמרתי - למה שתסכן את כלי התחבורה העיקרי שלך בשטח? עדיף לרכוש אופנוע אינדורו ולשים אותו לצד אופנוע כביש.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 23-08-2017, 09:32
  2. אופנוע ראשון לנסיעת שטח יומיומית
    על ידי idonueman בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 04-07-2017, 23:36
  3. קיים מועדון DR650?
    על ידי Cheezy Rider בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 15-05-2017, 09:49
  4. מחפש המלצה לגנרטור לעבודה יומיומית
    על ידי Amitay בפורום אוף טופיק
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 29-11-2016, 15:38
  5. dr650 חדש שאלות
    על ידי amits26 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-02-2016, 14:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO