טנרה 660 יעשה את המשימה טוב יותר.
טיפול כל עשר אלף למרוץ שבכל אופנוע מומלץ להחליף שמן כל חצי מזה.
אפשר גם בבית
מאוד פשוט לתחזוקה ויחסית זול לאחזקה, יותר מודרני פי כמה מהדי אר- לטוב ולרע.
היי לכולם
אני רוכב בשנים האחרונות על אופנוע יוסאנג 250.
היום רכיבות בעיקר במרכז, כמה עשרות קילומטרים ביום וממוצע של בערך 10000 קמ בשנה.
בקרוב אופי השימוש שלי הולך להשתנות ועלות ל-150 קמ ביום בין עירוני.
ה-DR עולה כאופציה ממספר סיבות.
1. מתאים למגבלת הרישיון שלי (A1)
2. יאפשר לי מדי פעם לרדת איתו לטילי שטח (היום מטייל כמה שיותר בתוך 4 גלגלים)
3. אופנוע פשוט יחסית ואמין
השאלות העיקריות שלי הן:
1. האם יש פה מישהו שמתנהל יום יום על אופנוע כזה או דומה ויכול לחוות דעה לגבי נסיעה בין עירונית של שעה +\- במהירות של סביב 120?
2. האם יש צמיגים דוש הראויים גם לנסיעות כביש ארוכות וגם לשטח?
3. בטיפול במוסך, האם אופנוע כמוה-DR שדורש טיפול כל 5000 קמ הוא טירוף (למרות שאני מסוגל לבצע חלק לבד אבל היום אני נמנע מזה מטעמי נוחות ועצלות)
תודה לכולם
Sent from my iPhone using Tapatalk
טנרה 660 יעשה את המשימה טוב יותר.
טיפול כל עשר אלף למרוץ שבכל אופנוע מומלץ להחליף שמן כל חצי מזה.
אפשר גם בבית
מאוד פשוט לתחזוקה ויחסית זול לאחזקה, יותר מודרני פי כמה מהדי אר- לטוב ולרע.
החזקתי dr הרבה שנים, רכבתי מדי פעם על טנרה.
שניהם לא מתאימים למשימה.
בשביל שעה של בינעורוני כל יום אתה תצטרך להתפשר על יכולות שטח ולקחת אופנוע תיור. (או לקרוע את הכיס ולקנות דו"ש סטייל במוו 1200 ואז לאפשר יותר שטח).
המושב היחסית צר והגובה של הצרצרים יגרמו לך להגיע עם גב וישבן תפוסים.
ספציפית לגבי ה-dr, אפס מיגון רוח, ונסיעה ב120 זה בערך 10 קמש יותר מהשיוט בו הוא מרגיש בנוח.
לגבי טיפולים,
אין מה לפחד, הdr הוא הכי פשוט וזול לטיפול שאפשר למצוא. וחוץ מלהזהר לא לטחון את ההברגות העדינות של מכסה פילטר השמן (מה שמכונאי במוסך כנראה דווקא כן יעשה) אין בו שום דברמסובך.
נ. ב. מבין שניהם הטנרה באמת יהיה יותר נוח, אבל עדיין, לא מתאים.
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 29-10-2017 בשעה 06:44.
תודה, לצערי זו כנראה התגובה שציפיתי לה.
האופנוע צריך להיות בראש ובראשונה שימושי ופרקטי למטרת כביש, יכולת השטח יכולה להיות בונוס ולא יותר מכך ואין לי בעיה לוותר עליה.
אני אגש לעופר אבניר ומטרו לנסיעת מבחן על ה-DR והטנרה (במידה ויתאפשר לצאת לכביש מהיר, אחרת זה חסר טעם).
אתחיל לחפש מועמדים אחרים במסגרת הרישיון שיאפשרו את הנסיעה הזו בעלויות אחזקה סבירות.
Sent from my iPhone using Tapatalk
או לקרוע את הכיס ולקנות דו"ש סטייל במוו 1200 ואז לאפשר יותר שטח).
יש עוד F800GS
עשיתי סיבוב על ב.מ.וו800-לא רציתי לרדת.
כל כלי יפני אחריו-כעגלה.
כן,יש בזה משהוהרגשה שא חזקה של BMW
צודקים לגבי הbmw הבינוניים כפתרון (לא ה650 הסינגל הישן) איכשהו שכחתי מהם.
אני גם פעם הסתכלתי על DR 650 ,כפתרון אזהשהו,למרות שהיה לי מובן ,שזה לא כביש ולא שטח.
חבר טוב רוכב באופן יום יומי על DR מגבעת זאב לתל אביב וחזרה.
על פניו נהנה מהסד עינויים.
חייב לציין שכאני רוכב איתו ( על האופנוע שלי) זה בקצב מבעס של סביב ה100 עד 115 קמ"ש
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
100-110 זה קצב הרכיבה באופנוע הנוכחי (250 סמק).
אני שואף לשיוט ב-120 עם קצת רזרבה לעקיפה.
משיטוט ביד 2 נראה שהונדה CB500 לסוגיהם ובמיוחד ה-x הם אופציה. ברור לי שאני מוותר על יכולת השטח אבל סדר העדיפויות הוא:
1. אמינות
2. בטיחות ונוחות ברכיבת כביש
3. כל השאר
אני חייב להודות שאני קצת פוזל לכיוון קטנועים סטייל מג׳סטי ובורגמן 400
Sent from my iPhone using Tapatalk
או...התחלתה טוב...ואיפה זה הגיע.
ה500X נוח כמו קטנוע
כמו שאמרו מעלי, ה-DR לא נוח בשיוט ממושך.
כמובן שאפשר לשפר אותו - להוסיף מיגון רוח, להחליף מושב, להתקין טנק מדברי וכו' - אבל זה מפספס את הפואנטה, כי המחיר שלו עם התוספות יתקרב למחירם של כלים שהרבה יותר מתאימים למשימה.
הדבר הנכון לעשות הוא לוותר על יכולת שטח מעבר לשבילי קק"ל (אתה לא רוצה לשבור את האופנוע היומיומי שלך בנפילות שטח) - ולרכוש ויסטרום/ורסיס/טראנסאלפ/MT-07 TRACER.
בשבילי קק"ל, אפשר לרכב גם עם אופנוע כביש. פשוט זה לא כיף. אבל כמו שאמרתי - למה שתסכן את כלי התחבורה העיקרי שלך בשטח? עדיף לרכוש אופנוע אינדורו ולשים אותו לצד אופנוע כביש.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual