מה שמרגש בעניין, זה הוורסיס 400![]()
קוואסאקי חושפת רשמית את הנינג'ה 400 החדש - המחליף של ה-300 - עם 45 כ"ס; במילאנו גרסת ה-Z400 העירומה?
http://fullgaz.co.il/?p=126575
![]()
מה שמרגש בעניין, זה הוורסיס 400![]()
Zzzz...
שילכו עם הזול והבטוח בקטע של ה 250 וישחררו משהו מעניין ב 400+
400-ים יפאניים... אני אוהב אותם.
רק שזה אמור להיות 4 בשורה.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
קהל יעד רוכבים חדשים ואף מילה על ABS או שפספסתי משהו?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
יאללה, סוזוקי, להרים את הכפפה!
תחזירו את זה לייצור. רק תחליפו את הקרבים הנוראיים האלה, שנסתמים למוות בשבועיים - במערכת הזרקה, שפרו את מערכת החשמל (בלי CDI מתחמם!) ותדאגו שהאומים מברגי הכיוונון יפסיקו לעוף לטיימינג.
יהיה לכם אופנוע מנצח.
לצעירים שלא יודעים על איזה אופנוע אני מדבר:
![]()
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
בנדיט 400 או בכינויו הצורר...בן אלף הזונות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
בנדיט 400 זה אופנוע חזק בטירוף, לא כלי לילדים ולא כלי להתחלה, כח מתפרץ וממכר בשפע.
הנינג'ה 400 נראה פגז, הסאונד של המנוע מהוידאו ששחררו, נשמע מעצבן מאוד.
https://www.youtube.com/watch?v=bdG0Yc2hj-E
בסך הכל נראה אופנוע הרבה יותר שלם ורציני מהצעצועים שהיו בקטגוריה, בכלל לדעתי יש לאחרונה אחלה של אופנועי כניסה בהשוואה למה שהיה לפני 5-7 שנים.
גם המחירים הגיוניים, וגם הכלים די חזקים ונראים טוב.
לא רכבתי בעצמי, הורכבתי כמה פעמים טובות. נכון הרבה בעיות מנוע ובכלל רוב הבנדיטים שהיו כבר בתקופת הרכיבה שלי, היו בדרך לקבר, אבל זה היה כלי מאוד חזק. זה לא נינג'ה 250, ובטח שלא CBR 250.