עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 33

אשכול: מטרו ואבניר מפרסמות את המחירונים החדשים

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    אתה מסתכל במקרה של בן אדם שיקנה wr450f אחד אחרי השני, אבל תראה לי מישהו שעושה את זה? מעטים. במקרה ויבחר כלי אחר ופתאום יעבור לכביש? לגדלנוע? הוא אכן יפסיד והמון.
    יש בחישוב הנחה שירידת הערך בעקבות הורדת המס תהיה לכל השוק ולא תתרכז בדגם הספציפי. אתה לא עושה את ההנחה הזאת ומניח הפוך - שכל השוק יישאר באותם המחירים. אני לא יודע מה יותר שגוי, אבל הייתי מהמר שדווקא ההנחה שלך.

    ובכלל, זה מזכיר לי משהו.

    מדינה לא מורידה מיסים, היבואנים לא מורידים מחירים - "איזה חרא פה, הכל יקר וכולם עושקים".
    מדינה מורידה מיסים, יבואנים לא מורידים מחירים - "איזה חרא פה, היבואנים החזירים האלה, כל ההטבות ישר אליהם לכיס, שום דבר לא מתגלגל ללקוח".
    מדינה מורידה מיסים, יבואנים מורידים מחירים - "איזה חרא פה, לא מתחשבים בלקוח, עכשיו קנה ביוקר ופתאום מורידים לו".

    גם לך זה התחיל להזכיר משהו, או שעוד לא?
    ארץ חלב, דבש ומיליון בכיינים.

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    154
    ציטוט נכתב במקור על ידי netanel צפיה בהודעה
    מהחישוב שאני עשיתי, וממה שאני הבנתי, הכלים הללו היו אמורים לקבל הנחה של כ10% ממס הקניה, ככה שבmt-07 לכאורה היו צריכים להוריד עוד 1000 ש"ח בערך (לפני הנחת abs), ולנינג'ה הקטן והr3, עוד 500 ש"ח בערך (לפני הנחת abs).
    פער כזה לדעתי יחסית זניח כשהוא מתקזז עם עלייה בדגמים אחרים של היבואן (בנוגע להגדלת הרווח כביכול. כמובן שזה בעייתי מעצם העניין שאת המס משלם היבואן ולא הצרכן באופן ישיר, אבל זו כבר בעיה אחרת)
    אני לא נכנס לחישובים שעשית אני מדבר על עובדות, עובדה שהוורסיס שנמצא באותה קטגוריה כמו ה mt איבד כ 6000 שקל ממחירו, הנינג'ה וה r3 קיבלו הורדה של 20 אחוז ולא עשר כמו שציינת, וניתן לראות את זה בעובדות הz300 שיש לו את אותו מנוע כמו של הנינג'ה 300 ירד לו 5000 שח מהמחיר ולנינג'ה רק 2000 מדובר פה על הפרש של 3000 שקל, אז הפער הוא לא זניח כמו שאתה מציג, לדוגמא רק על הנינג'ה 300 היבואן מרוויח עוד 3000 שח נטו על חשבון הלקוח נטו, ונציין ה mt שם הם מרוויחים אלפי שקלים יותק, בפועל כל זה ללא סיבה, אם המדינה אישרה את ההנחה במס למה לא לגלגל את זה ללקוח ? למה לשמור לעצמך יותר?

  3. #18
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    והנה, המחירון של אבניר:

    http://wheelz.co.il/?p=95909

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    193
    האם הxmax 400 צפוי לרדת במחיר?

  5. #20
    ציטוט נכתב במקור על ידי UnKnOwN צפיה בהודעה
    האם הxmax 400 צפוי לרדת במחיר?

    לא, הוא קטנוע ולכן כבר נהנה מאחוז מופחת. הבעיה היתה שלאופהועים היה מס של 70 אחוז

  6. #21
    מה שאני לא הצלחתי לפענח זה מדוע בבסיס הנינגה 300 יקר ב 2000 ש"ח מה z ולאחר הורדת המחירים הוא יקר ב 5000 ש"ח .......
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  7. #22
    ככה זה אצל כולם, בדגמים הפחות נמכרים הורידו יותר , בדגמים המבוקשים שמרו לעצמם יותר בכיס.
    זה מה שנקרא תמחור, האם בסופו של דברים הם מרוויחם יותר או פחות , כל אחד יעשה את החשבון שלו.

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    116
    כי הם היו חזירים, ונשארו חזירים (אולי יותר אולי פחות. תלוי מאיזה צד מסתכלים על זה.. נינג'ה או z)

    בבריטניה הנינג'ה בגרסת abs עולה 4900. הz עולה 4350.
    ז"א שבמחירון ורמת המס הישנים היינו צריכים לראות הפרש של 5000-6000 ש"ח בין האופנועים.
    הפער הנוכחי הוא הריאלי יותר.

    מישהו שמע משהו על המחירון של מאיר?
    Yamaha Tracer 9GT

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    מישהו יודע מה הולך עם הונדה?

    Sent from my A0001 using Tapatalk

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    גם היבואנים הקטנים עוד לא עדכנו

  11. #26
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    גם היבואנים הקטנים עוד לא עדכנו
    כולם מחכים מי ימצמץ ראשון ואז עושים הערכות, כמה מעבירים ללקוח וכמה אליהם, כמה כלי זול יעשה פרסום טוב ביחס לאחרים ועוד.
    אם זה היה באמת להוריד רק מס וזהו זה היה מפורסם, אבל פתאום כולם מתעוררים, הלחץ של הרכבת בגוש דן, הורדת מיסוי, עושה תחושה שמשהו זז.
    אני מאמין שמחלקות השיווק עובדות שעות נוספות, וגם משאירות איזה רווח בשביל להתווכח מול הלקוח

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    כל מי שקונה כלי חדש יעשה בשכל אם ישווה את המחיר הישן אל מול הירידה במס.
    סוף סוף אפשר לדעת כמה אפשר להתמקח

  13. #28
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    לא מענג ולא עיניים, ומה יעשה מי שרכש כבר wr450f במיטב כספו? אם חדש מוכרים היום ב60, במקרה הטוב הוא יקבל על שלו 50, וזה במקרה הממש טוב, 30 אלף שקל ירידת ערך בפחות משנה (במקרה הטוב!!) זה פסיכי!!! זה יכול להגיע גם לירידת ערך של 50 אחוז בשנה אחת!!!!

    בקיצור, ישראלים בבונים, חושבים רק על הרגע, לא הלקוחות שקנו, לא על החלפים והטיפולים, ולא על השירות במוסכים אלא רק באולמות התצוגה! רואים בהנחות ברכה במקום קללה! עכשיו רוצו תהנו מההנחה, אל תשכחו לבדוק שהם יקזזו את ההנחה במחירי החלפים כי מטרו לא פראיירים, ואל תשכחו שהם יוציאו עוד מבצע וישחטו לכם את המחירון משומש, ואל תבכו שמתייחסים אליכם במוסך כמו זבל. רק טיפשים קונים מטרו.
    אני יכול להבין את הלך הרוח שלך אבל הוא מאד מאד מאד צר.
    האם יש מספר (קטן מאד) של אנשים שיפגעו? - חד משמעית כן. אנשים שקנו כלי שערכו ירד בעשרות אחוזים יפגעו מאד, איך שלא נסתכל על זה.
    האם באופן רחב יותר הורדת מיסים טובה לצרכנים? - ברור שכן. כל מי שמעכשיו והלאה יקנה, ירוויח.
    רק חבל, כפי שכבר כתבו, (וכפי שהיה צפוי) שחלק ניכר מהרווח הלך ישירות לכיסי היבואנים ולא הכל ירד אל הלקוח.
    חזירות - אבל חזירות צפוייה.

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    V7 ב 59k וגלדיוס ב 54k , מתחיל להתקרב למחירים סבירים, בטח ביחס לרמת המחירים בארץ ככל הידוע לי ה er6 כרגע במבצע במטרו ב 49k...

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    255
    danielk, טוב שכנעת אותי. בואו נעצור הכל, תבטלו לא להוריד מחירים- תשאירו אותם באותה רמה בשביל שאחוז מזערי בשוק לא ירטיב את המקלדת עם דמעות.

    אתה רציני? בבונים? נראה לך שאכפת למישהו ממך או מהאחוז המזערי ש"יפגע" מהמהלך הזה? למה שלא תחשוב בראיה רחבה יותר. ראיה שמביטה על טובת
    הכלל שמרוויח מהעסק הזה, ולא ממי שמפסיד היום. כי הרי בעתיד אתה וכל מי שהפסיד אמור להרוויח מהמהלך הזה בדמות רמת מחירים זולה יותר.

    כמו כן לראשונה יש התייחסות לABS- וכל כלי שכזה יזכה להנחה. כלומר יותר בטוח ויותר זול.

    המיסוי "מגרזן" קטנועים כבדים. למען האמת, ככה או ככה המחירים שלהם כבר מזמן איבדו את זה, אז זה לא ממש משנה..בשורה התחתונה, אנחנו מרוויחים.

אשכולות דומים

  1. הבולמים החדשים של ק.ט.מ – אבולוציה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-05-2016, 19:20
  2. CBR500R, CB500F החדשים עוד מעט כאן
    על ידי airwolf בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-04-2016, 13:16
  3. שוב מטרו מעלה מחירים...
    על ידי Goas23 בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 16:14
  4. ה-500 סמ"ק החדשים של בנלי.
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-11-2015, 21:52
  5. מטרו שמה לי רגל?
    על ידי alexfux בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 10-07-2015, 08:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO