מטרו הולכים לחלוב את סדרת ה-mt וה-R3 עד העצם.
מצער לראות.
 
			
			מטרו הולכים לחלוב את סדרת ה-mt וה-R3 עד העצם.
מצער לראות.
 
			
			אתה יכול לשתף אותנו בחישוב?
 
			
			תסתכל על הוורסיס שאיבד יותר מ-5000 שקל במחיר.
הוא נמצא באותה קטגוריה בדיוק כמו הmt אבל שלא כמו הוורסיס, הmt ממש מוכר את עצמו אז עם ההוזלה או בלי הוזלה, 1000 או 2000 לפה או לשם לא ירתיעו אנשים מלקנות אופנוע ב-60 אלף גם ככה. הם יודעים את זה ומנצלים את זה.
אם רק עופר אבניר וסוזוקי היו מבינים שאנשים שמחפשים אופנוע חדש בחיים לא ילכו על הגלדיוס במחיר הנוכחי ומתמחרים אותו על פה מה שהוא באמת שווה, היה פה שוק מעניין אבל בשנים הקרובות, לא נראה שיש משהו יותר משתלם מה-mt, אפילו עם העקיצה של מטרו.
מה עם ה klx 250?
מניין מתי יגיע הזמן שהיבואנים יהיו קצת יותר רציניים ויפרסמו אתרים נורמלים עם מכירים ומידע עדכנו.
הורדתם מחיר תעדכנו באתר
והנה, המחירון של אבניר:
http://wheelz.co.il/?p=95909
 
			
			האם הxmax 400 צפוי לרדת במחיר?
ככה זה אצל כולם, בדגמים הפחות נמכרים הורידו יותר , בדגמים המבוקשים שמרו לעצמם יותר בכיס.
זה מה שנקרא תמחור, האם בסופו של דברים הם מרוויחם יותר או פחות , כל אחד יעשה את החשבון שלו.
 
			
			מישהו יודע מה הולך עם הונדה?
Sent from my A0001 using Tapatalk
 
			
			גם היבואנים הקטנים עוד לא עדכנו
כולם מחכים מי ימצמץ ראשון ואז עושים הערכות, כמה מעבירים ללקוח וכמה אליהם, כמה כלי זול יעשה פרסום טוב ביחס לאחרים ועוד.
אם זה היה באמת להוריד רק מס וזהו זה היה מפורסם, אבל פתאום כולם מתעוררים, הלחץ של הרכבת בגוש דן, הורדת מיסוי, עושה תחושה שמשהו זז.
אני מאמין שמחלקות השיווק עובדות שעות נוספות, וגם משאירות איזה רווח בשביל להתווכח מול הלקוח
 
			
			כל מי שקונה כלי חדש יעשה בשכל אם ישווה את המחיר הישן אל מול הירידה במס.
סוף סוף אפשר לדעת כמה אפשר להתמקח
 
			
			V7 ב 59k וגלדיוס ב 54k , מתחיל להתקרב למחירים סבירים, בטח ביחס לרמת המחירים בארץ ככל הידוע לי ה er6 כרגע במבצע במטרו ב 49k...
 
			
			danielk, טוב שכנעת אותי. בואו נעצור הכל, תבטלו לא להוריד מחירים- תשאירו אותם באותה רמה בשביל שאחוז מזערי בשוק לא ירטיב את המקלדת עם דמעות.
אתה רציני? בבונים? נראה לך שאכפת למישהו ממך או מהאחוז המזערי ש"יפגע" מהמהלך הזה? למה שלא תחשוב בראיה רחבה יותר. ראיה שמביטה על טובת
הכלל שמרוויח מהעסק הזה, ולא ממי שמפסיד היום. כי הרי בעתיד אתה וכל מי שהפסיד אמור להרוויח מהמהלך הזה בדמות רמת מחירים זולה יותר.
כמו כן לראשונה יש התייחסות לABS- וכל כלי שכזה יזכה להנחה. כלומר יותר בטוח ויותר זול.
המיסוי "מגרזן" קטנועים כבדים. למען האמת, ככה או ככה המחירים שלהם כבר מזמן איבדו את זה, אז זה לא ממש משנה..בשורה התחתונה, אנחנו מרוויחים.
 
			
			סבירים? מי יקנה גלדיוס שיאבד 20% מהערך שלו בשנה הראשונה כשיש mt שנמכר ביד 2 מעל המחירון? גם הer6 קרוב מדי במחיר אם כי 5000 שקל זה כבר הפרש שאולי אחד או שתיים ישקלו.
Sent from my A0001 using Tapatalk