ציטוט נכתב במקור על ידי netanel צפיה בהודעה
מהחישוב שאני עשיתי, וממה שאני הבנתי, הכלים הללו היו אמורים לקבל הנחה של כ10% ממס הקניה, ככה שבmt-07 לכאורה היו צריכים להוריד עוד 1000 ש"ח בערך (לפני הנחת abs), ולנינג'ה הקטן והr3, עוד 500 ש"ח בערך (לפני הנחת abs).
פער כזה לדעתי יחסית זניח כשהוא מתקזז עם עלייה בדגמים אחרים של היבואן (בנוגע להגדלת הרווח כביכול. כמובן שזה בעייתי מעצם העניין שאת המס משלם היבואן ולא הצרכן באופן ישיר, אבל זו כבר בעיה אחרת)
אני לא נכנס לחישובים שעשית אני מדבר על עובדות, עובדה שהוורסיס שנמצא באותה קטגוריה כמו ה mt איבד כ 6000 שקל ממחירו, הנינג'ה וה r3 קיבלו הורדה של 20 אחוז ולא עשר כמו שציינת, וניתן לראות את זה בעובדות הz300 שיש לו את אותו מנוע כמו של הנינג'ה 300 ירד לו 5000 שח מהמחיר ולנינג'ה רק 2000 מדובר פה על הפרש של 3000 שקל, אז הפער הוא לא זניח כמו שאתה מציג, לדוגמא רק על הנינג'ה 300 היבואן מרוויח עוד 3000 שח נטו על חשבון הלקוח נטו, ונציין ה mt שם הם מרוויחים אלפי שקלים יותק, בפועל כל זה ללא סיבה, אם המדינה אישרה את ההנחה במס למה לא לגלגל את זה ללקוח ? למה לשמור לעצמך יותר?