ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
הבעיה נמצאת בשאלה שלך.
אתה מביא דוגמה של בחור שמשפר/משנה את האופנוע לטעמו האישי.
ואז אתה קופץ לנושא הכלכלי של הפסד במכירה. אין שום קשר בין הדברים.

אם מה שמעניין אותך זה ההיבט הכלכלי - רנה אופנוע פופולארי עם שוק טוב, שמור אותו מקורי ועם קבלות ממוסך ידוע, ואז תמכור בהפסד מינימאלי.
אם מה שמעניין אותך זה האופנוע שאתה חי איתו, אז אני לא רואה שום סיבה לא לשפר בו נקודות שהן לא לטעמך (ע"ע מתלים ב-MT-09, צינורות בלם ברוב ביפאנים הישנים וכו'). ואז - למה לך למכור אופנוע שמתאים לך כמו כפפה ליד?
תודה על ההבהרה, אולי הנקודה ברורה לך ואין לך כול ספק לכאן או לכאן.
לי יש ולכן השאלה עלתה.

ברור שאם האופנוע מתאים לך כמו כפפה לא תרצה למכור. אנו מדברים על נקודת ההחלטה המוקדמת בהם האופנוע לא מתאים כמו כמו כפפה ודורש שיפורים כאלו או אחרים כדי להיות כזה. האם תחליף את האופנוע או תשפר את נקודות החולשה שלו מתוך ידיעה שבסכום שהשקעת כדי לשפר יכולת לקנות אופנוע שמתקרב להיות כפפה או להשקיע בשיפורים הנדרשים.

אלו שני מסלולים שונים עם השלכות על הערך העתידי של השקעתך.

וכמו שאמרת כבר למעלה, אופנוענות היא לא הגיונית ואין טעם לחפש היגיון או החזר כספי להשקעה כזו או אחרת.



Sent from my iPhone using Tapatalk