
נכתב במקור על ידי
KKatkov
הבעיה נמצאת בשאלה שלך.
אתה מביא דוגמה של בחור שמשפר/משנה את האופנוע לטעמו האישי.
ואז אתה קופץ לנושא הכלכלי של הפסד במכירה. אין שום קשר בין הדברים.
אם מה שמעניין אותך זה ההיבט הכלכלי - רנה אופנוע פופולארי עם שוק טוב, שמור אותו מקורי ועם קבלות ממוסך ידוע, ואז תמכור בהפסד מינימאלי.
אם מה שמעניין אותך זה האופנוע שאתה חי איתו, אז אני לא רואה שום סיבה לא לשפר בו נקודות שהן לא לטעמך (ע"ע מתלים ב-MT-09, צינורות בלם ברוב ביפאנים הישנים וכו'). ואז - למה לך למכור אופנוע שמתאים לך כמו כפפה ליד?