עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: מה עמדתכם בעניין שדרוג האופנוע - מכלולים וכ״ד

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    124

    מה עמדתכם בעניין שדרוג האופנוע - מכלולים וכ״ד

    עוקב אחר הבחור הזה ביוטיוב.
    נראה שמבין עניין ומחליף מכלול אחר מכלול ב XSR900 שלו, פחות קוסמטיקה יותר דברים פרקטיים.
    החליף אגזוז, צינורות בלמים, בולמים אחורי וקדמיים, ברז לריקון הקרטר במקום הבורג, ועוד.

    בסה״כ נראה שמתיחס לאופנוע כאל משהו שברור שצריך להחליף ולהתאים את האופנוע לצרכים ולמאווים האישיים.
    נראה שהוא לא עוף מוזר בטריטוריה שלו.

    מצד שני כאן בארץ הקודש רווחת הדיעה שלא כדאי לעשות זאת כיוון שזה כסף זרוק ולעולם לא תתקבל 10% מההשקעה במכירת האופנוע.
    לכן אם מעוניין במכלולים משופרים כדאי:
    1. להיות מודע שלא יהיה לזה כול ערך במכירה.
    2. למכור את האופנוע ולקנות אופנוע בעל מכלולים משופרים.

    איזה מסלול / כיוון היתם לוקחים אתם? למה?
    Four wheels move the body, but two move the soul
    I refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    בכל הדברים ברשימה שכתבת כאן (לא נכנסתי לקישור).
    אין יותר מידי דברים שהם משפרי יכולת.

    הדבר היחידי שאפשר לקרוא לו שיפור הוא המתלים שהבחור החליף לטענתך. כל השאר חרטא בפיתה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    פחות או יותר מה שאני הייתי עושה עם אופנועים יפנים עד שהתחלתי לקנות תוצרת אירופה והם באים כבר עם רובם מהמפעל.
    אומנם מבחינה כספית אין החזר אבל מבחינת שיפור יכולות דינמיות לדעתי שווה אבל כמובן כל אופנוע לגופו.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    זוהי תשובה מאד בעייתית כי אין כאן נכון או לא נכון.

    שדרוג יכול לקחת את האופנוע לכיוונים מצוינים או להפוך אותו לבדיחה.

    החלפת אגזוז מקורי באגזוז מתוצרת מכובדת יכולה להקל במשקל האופנוע
    ולהוסיף לו סוסים אבל לפגוע באיכות חיים של הרוכב ובסביבה.

    החלפת הבולמים לבולמים אוליאהנס נראית נהדר ונותנת תמורה מדהימה
    למי שבאמת צריך, אבל לרוב הרוכבים הבולמים המסופקים עם האופנוע
    יתאימו בול. ולא ישאירו אותו מרושש.

    החלפת צופר דרדלה בצופר עצמתי יכולה להיות נהדרת או מזיקה.

    באופנועים זולים בהם נעשתה פשרה בין מחיר נוח לחלפים איכותיים
    לפעמים יש מקום לשיפור על פי הצרכים (האמתיים) של הרוכב.

    יש אופנועים בהם נדרשת החלפה של חלקים בגלל "מחלות ילדות"
    או בעיות שחלקים "אפטר מרקט" יודעים לפתור.

    בכל מקרה כבר ראיתי אופנועים מכובדים שמתביישים בתכשיטים
    זולים, שיפורים בהם נראה האופנוע כמו מלכת הדראג של עזה.

    לגבי שוק היד השנייה במדינה ברשותך אני לא אגיב, אין הבנה
    אמתית אבל יש המון דעות קדומות, אופנה, ותרבות עדר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    אני הייתי מתחיל בשיפור הרכיבה לרמה כזאת שאוכל להרגיש את כל השיפורים שתיארת

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    אני הייתי מתחיל בשיפור הרכיבה לרמה כזאת שאוכל להרגיש את כל השיפורים שתיארת
    במיוחד באופנועים שנקראים אופנועי תקציב החלפת בולם אחורי ו"טיפול" בקידמי יהיה מורגש גם בקו ישר לרוכב מתחיל

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    124
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    אני הייתי מתחיל בשיפור הרכיבה לרמה כזאת שאוכל להרגיש את כל השיפורים שתיארת
    בגדול זה נכון ומסכים איתך לחלוטין

    הנקודה היא שמכלולים מסוימים באופנועים מסוימים (אם נקח לדוגמה את ה MT) יכולים לתפקד טוב בעיר אך כאשר יוצא למרחבי ה twistys כול רוכב גם הלא מנוסה ירגיש את הזנב המקפץ.

    עכשיו נשארת הדילמה, האופנוע טוב, המנוע מצוין אולי ע״י החלפת הבולם האופנוע מקבל שידרוג לרמה חדשה לגמרה.

    דילמה או לא?


    אגב, במיוחד רוכב מתחיל לא יוכל להשתפר ללא הרגשת ביטחון שהאחורי יציב ונעוץ באספלט. לכן זה לא רק הרוכב זה השילוב.
    נערך לאחרונה על ידי RoadSwimmer; 31-10-2017 בשעה 10:20.
    Four wheels move the body, but two move the soul
    I refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    יש הרבה אנשים שמתייחסים לאופנוענות כתחביב. חלק מהכיף בתחביב זה גם ההתעסקות עם האופנוע, והחלפת חלקים (גם אם לא באמת צריך).
    בארץ לצערי מה שמעניין הרבה רוכבים זה "איך ישמור ערך עוד חודשיים כשאמכור אותו".
    תופעה קלאסית של דור הy.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    התחביב הזה בארץ כן ניתן ליראות אצל בעלי הארלי,פחות מעניין להם "שמירת ערך"

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי RoadSwimmer צפיה בהודעה
    עוקב אחר הבחור הזה ביוטיוב.
    נראה שמבין עניין ומחליף מכלול אחר מכלול ב XSR900 שלו, פחות קוסמטיקה יותר דברים פרקטיים.
    החליף אגזוז, צינורות בלמים, בולמים אחורי וקדמיים, ברז לריקון הקרטר במקום הבורג, ועוד.

    בסה״כ נראה שמתיחס לאופנוע כאל משהו שברור שצריך להחליף ולהתאים את האופנוע לצרכים ולמאווים האישיים.
    נראה שהוא לא עוף מוזר בטריטוריה שלו.

    מצד שני כאן בארץ הקודש רווחת הדיעה שלא כדאי לעשות זאת כיוון שזה כסף זרוק ולעולם לא תתקבל 10% מההשקעה במכירת האופנוע.
    לכן אם מעוניין במכלולים משופרים כדאי:
    1. להיות מודע שלא יהיה לזה כול ערך במכירה.
    2. למכור את האופנוע ולקנות אופנוע בעל מכלולים משופרים.

    איזה מסלול / כיוון היתם לוקחים אתם? למה?
    הבעיה נמצאת בשאלה שלך.
    אתה מביא דוגמה של בחור שמשפר/משנה את האופנוע לטעמו האישי.
    ואז אתה קופץ לנושא הכלכלי של הפסד במכירה. אין שום קשר בין הדברים.

    אם מה שמעניין אותך זה ההיבט הכלכלי - רנה אופנוע פופולארי עם שוק טוב, שמור אותו מקורי ועם קבלות ממוסך ידוע, ואז תמכור בהפסד מינימאלי.
    אם מה שמעניין אותך זה האופנוע שאתה חי איתו, אז אני לא רואה שום סיבה לא לשפר בו נקודות שהן לא לטעמך (ע"ע מתלים ב-MT-09, צינורות בלם ברוב ביפאנים הישנים וכו'). ואז - למה לך למכור אופנוע שמתאים לך כמו כפפה ליד?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    124
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הבעיה נמצאת בשאלה שלך.
    אתה מביא דוגמה של בחור שמשפר/משנה את האופנוע לטעמו האישי.
    ואז אתה קופץ לנושא הכלכלי של הפסד במכירה. אין שום קשר בין הדברים.

    אם מה שמעניין אותך זה ההיבט הכלכלי - רנה אופנוע פופולארי עם שוק טוב, שמור אותו מקורי ועם קבלות ממוסך ידוע, ואז תמכור בהפסד מינימאלי.
    אם מה שמעניין אותך זה האופנוע שאתה חי איתו, אז אני לא רואה שום סיבה לא לשפר בו נקודות שהן לא לטעמך (ע"ע מתלים ב-MT-09, צינורות בלם ברוב ביפאנים הישנים וכו'). ואז - למה לך למכור אופנוע שמתאים לך כמו כפפה ליד?
    תודה על ההבהרה, אולי הנקודה ברורה לך ואין לך כול ספק לכאן או לכאן.
    לי יש ולכן השאלה עלתה.

    ברור שאם האופנוע מתאים לך כמו כפפה לא תרצה למכור. אנו מדברים על נקודת ההחלטה המוקדמת בהם האופנוע לא מתאים כמו כמו כפפה ודורש שיפורים כאלו או אחרים כדי להיות כזה. האם תחליף את האופנוע או תשפר את נקודות החולשה שלו מתוך ידיעה שבסכום שהשקעת כדי לשפר יכולת לקנות אופנוע שמתקרב להיות כפפה או להשקיע בשיפורים הנדרשים.

    אלו שני מסלולים שונים עם השלכות על הערך העתידי של השקעתך.

    וכמו שאמרת כבר למעלה, אופנוענות היא לא הגיונית ואין טעם לחפש היגיון או החזר כספי להשקעה כזו או אחרת.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Four wheels move the body, but two move the soul
    I refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי RoadSwimmer צפיה בהודעה
    תודה על ההבהרה, אולי הנקודה ברורה לך ואין לך כול ספק לכאן או לכאן.
    לי יש ולכן השאלה עלתה.

    ברור שאם האופנוע מתאים לך כמו כפפה לא תרצה למכור. אנו מדברים על נקודת ההחלטה המוקדמת בהם האופנוע לא מתאים כמו כמו כפפה ודורש שיפורים כאלו או אחרים כדי להיות כזה. האם תחליף את האופנוע או תשפר את נקודות החולשה שלו מתוך ידיעה שבסכום שהשקעת כדי לשפר יכולת לקנות אופנוע שמתקרב להיות כפפה או להשקיע בשיפורים הנדרשים.

    אלו שני מסלולים שונים עם השלכות על הערך העתידי של השקעתך.

    וכמו שאמרת כבר למעלה, אופנוענות היא לא הגיונית ואין טעם לחפש היגיון או החזר כספי להשקעה כזו או אחרת.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    כל עוד הסכומים לא מטורפים - למה שלא תשקיע?
    לא יחזור, אז לא יחזור. כל עוד מדובר באופנוע שנקנה בסבירות גבוה לתקופה ארוכה - למה לא "לאבד" עוד כמה אלפי שקלים, ולהינות ממנו יותר?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    מיקום
    פה ושם
    הודעות
    124

    מה עמדתכם בעניין שדרוג האופנוע - מכלולים וכ״ד

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כל עוד הסכומים לא מטורפים - למה שלא תשקיע?
    לא יחזור, אז לא יחזור. כל עוד מדובר באופנוע שנקנה בסבירות גבוה לתקופה ארוכה - למה לא "לאבד" עוד כמה אלפי שקלים, ולהינות ממנו יותר?
    זה בדיוק הדיון שלי עם עצמי וכנראה מחפש צידוק להשקעה לא הגיונית.

    האם השקעה של 6kשח בבולם אחורי מוצדקת על אופנוע שערכו הוא 60kשח או פחות?

    יהיו כאלו שיגידו לא וכאלו שיגידו כן, וכאלו שיגידו תלוי ברכיבה.

    ואז כבר חזרנו לנקודת ההתחלה.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Four wheels move the body, but two move the soul
    I refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    באמת דיון פתוח בלי תשובה חד משמעית אם כי בכל מקרה - כלכלי זה לא אלא אם מדובר בשיפור עמדה הכרחי לפני מכירה בקטע של צמצום נזקים.

    לדעתי ללא קשר לעניינים כלכליים, ככלל נדרשים להשקיע בדברים אלמנטריים כגון שדרוג צמיגים, צופר/ים, מצבר, אמצעים ויזואליים ואח׳ ומשם כבר זה באמת נתון לטעם אישי ולכיס.

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מצמץ לא נעים לי לומר אבל אתה השקעת ביבחוש שלך לא מעט

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. מבקש חוות דעת בעניין בליץ 6000
    על ידי miki בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 39
    הודעה אחרונה: 06-01-2017, 11:04
  2. ניקוי גלגלים בגלל בוץ/חול ,ג׳וירד EVO 125
    על ידי rgulian בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-12-2016, 18:33
  3. שאלה בעניין ההנחה בביטוח
    על ידי Arthur בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-11-2016, 17:47
  4. יום שישי סדום-ערד, מישהו בעניין?
    על ידי shushu בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 11-02-2016, 23:34
  5. שאלה בעניין צמיגים ל cbr 125
    על ידי Shai בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 09-02-2016, 12:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO