בוי מקס שלי לשעבר (זצ"ל) ישנה בעיה מוכרת של מתלים מיושנים ולא מתקשרים.
בהחלפה פשוטה של קפיצי הפרונט לקפיץ פרוגרסיבי יעודי של חברה מעולה, השתפרה
ההתנהגות של הכלי ללא הכר, כך גם לגבי הקפיצים מאחור, האגזוז בקרנף מהיצאות ועד
הסוף שוקל 20 ק"ג, אגזוז תחליפי ייעודי שוקל 9 ק"ג מנירוסטה שלא מחלידה מראה מיוחד
ונקי וצליל נהדר, עד הדינו הראה (לא אצלי) תוספת כוח לא מבוטלת.
יש כאלה שטוענים שהשילדה שלו מתעוותת תחת כוחות סיבוב, אני מעולם לא הרגשתי את
זה אבל יש כאלה שהרכיבו קושרים לשילדה ומדווחים על שיפור אמתי. אז למה לא?



ציטוט ההודעה בתגובה