ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
תשובות בצבע ברירת מחדל.
אין שום קשר בין זה שהכלי מאבד מהערך שלו לבין לדאוג לו.
אתה מבלבל פה תפוזים ואגסים ביחד.
לא מאמין בסיפורי אגזוזים הם זניחים (לי הבטיחו שפול סיסטם תוציא לי עוד 12 כוח סוס מהמנוע לפי היצרן - לא קונה את זה).



אתה מפספס את הנקודה שלי ברוב העניין - שיפורים שהבעלים עושה לרכב כדי להתאים את הרכב אליו לא יתאימו או יהיו נחשקים על ידי הרוכש. (לראייה קרוזרים שעברו אובר קאסטומינג)

אני נניח לא הייתי קונה כלי עם שיפורי ביצועים/מנוע/וריאטור מכיוון שמעבר לזה שלכ ככה רצה היצרן, זה מעיד על אופי השימוש בכלי.

אני חנון עם משקפיים בקטע הזה.
אם משהו לא עובד אין למה לתקן, אבל אם המברג לא מצליח לחתוך בננות אולי המשתמש בחר בכלי הלא נכון.
בוי מקס שלי לשעבר (זצ"ל) ישנה בעיה מוכרת של מתלים מיושנים ולא מתקשרים.
בהחלפה פשוטה של קפיצי הפרונט לקפיץ פרוגרסיבי יעודי של חברה מעולה, השתפרה
ההתנהגות של הכלי ללא הכר, כך גם לגבי הקפיצים מאחור, האגזוז בקרנף מהיצאות ועד
הסוף שוקל 20 ק"ג, אגזוז תחליפי ייעודי שוקל 9 ק"ג מנירוסטה שלא מחלידה מראה מיוחד
ונקי וצליל נהדר, עד הדינו הראה (לא אצלי) תוספת כוח לא מבוטלת.
יש כאלה שטוענים שהשילדה שלו מתעוותת תחת כוחות סיבוב, אני מעולם לא הרגשתי את
זה אבל יש כאלה שהרכיבו קושרים לשילדה ומדווחים על שיפור אמתי. אז למה לא?