למה לא
זה תלוי את מי שואלים.
ברבים מהמיקרים ה"שיפורים" הם לנפש וגם אם הם יוצרים איזה אפקט אני מאמין שאצל הרוכב הממוצע הם לא יבואו לידי ביטוי.
לצורך העניין אני ממש רוצה לצייד את הGTR באגזוז עם קצת יותר סאונד ייתכן שהוא גם ייתן שיפור מסויים בביצועים אבל בוא נודה באמת מי מגיע לשם בכלל וגם אם נגיע האם אני ארגיש את זה?
בימי עלומיי אי שם סביב 89 מי שלא הוריד את המשתיק מה TS50W היה נחשב חנן אז כמובן שיחד עם שאר העדר הורדתי את המשתיק שעל פי השמועות הוסיף עוד 4 קילומטר לשעה בעלייה כאשר הגוף רכון קדימה .
הצרה הייתה הפיח והשמן שנדבק על רגליה הנאות של הקורבן התורן.
פירקתי כיסא מהלים בבית הספר ויצרתי צינור ניקל מקסים שיאריך את האגזוז אך לא יפגע בביצועים והרי לכם שיפור נהדר שאגב נתן לאופנוע סאונד בס עמוק יותר ושמר על נקיון האופנוע והמורכבת.
נוסיף את אלו שהיו מתקינים צמיג רחב יותר שחוץ מלהכביד לא היה נותן כלום ובכל זאת זה היה "יפור"
מגני ידיים מפלסטיק מאסט על כל אופנוע קרוס ( המושג דו"ש היה פחות מוכר אם בכלל באותם ימים).
והשיפור הכי טוב שעשיתי היה ארגז תנובה שקיבלתי מהמכולת לצורך נשיאת ציוד ( כנראה שכבר אז אסתטיקה לא עניינה אותי).



ציטוט ההודעה בתגובה