שלום רציתי חוות דעת על מגסטי ועל איקס מקס 400.
אני רכבתי עד עתה על איקס מקס 250 2009 .
שבוע האחרון רכבתי על מגסטי 400 כלי ממש נוח כמו ספה בולמים טובים, רציתי לדעת מההבדל בין שני הכלים והאם מישהו יודע על מחלות באיקס מקס 400.
אשמח חוות דעת למי שהכלים האלו היו ברשותו ומחזיק אותם כמה שנים.
אציין כי הציעו לי איקס מקס 400 שנת 13 עם 23 ק'מ יד 1 בסכום של 25 אלף , האם זה נשמע לכם בסדר? הק'מ הגבוה קצת מעיק במידה ואמכור אותו בעתיד.
תודה מראש
תשקיע קצת ולך על סילבר ווינג 400!!
מדוע התאכזבת מהאקסמאס 400?
לפחות על פי המבחנים ומה שנכתב ע"י רוכבים בפורום הישן, סה"כ נראה שהמג'סטי הוא כלי מצויין, זכור לי שגם ניצח לא מעט מבחנים השוואתיים בקבוצה.
האיקס מקס 400 לא מוצא חן בעיניי, נראה שיאמהה ניסו לעשות משהו באמצע, לא קטנוע 250 ולא גדלנוע כמו שהמג'סטי היה.
Tracer 900
מגסטי כלי מעולה- סוס עבודה, הרבה מקום אכסון גם בלי ארגז, מהיר ויציב, נוח-נוח-נוח. אם אני משווה אותו ל400ים בשוק לדעתי הוא הכי טוב.
אבל הוא לא נמכר כחדש יותר, לכן תאלץ למצוא אחד משומש.
יש לשים לב במגסטי משומש למצב הווריאטור. עם הזמן נראה שהווריאטור עובד פחות טוב, ותגובות הגז מאוחרות קצת. כמו כן הייתה תקלה איי שם בשנת 12
בערך שבה טימקסים ומגסטים נתקעו עקב משאבת דלק לא טובה. תבדוק אם היא הוחלפה ע"י היבואן, אם לא תראה שהכל עובד בסדר שם- זה סיפור יקר להחליף
משאבה.
עקב אכילס זה טיפולים- כל 5 אלף, ורובם יקרים יחסית עקב עבודת פירוק הפלסטיקה הרבה. טיפול 20 זה הוצאה כבדה של כמה אלפים.
אקסמקס קטנוע טוב. ה250ים אחלה ואיתם יש לי ניסיון לא קטן. ה400 רק נסיעת מבחן שלא הרשימה אותי יותר מדיי. לדעתי ווריאטור "חיי" יותר
יכול לעזור למקסם את תגובות הקטנוע. לגביי הנוחות- הוא לא מגסטי, צפוף יותר, קטן יותר וגבוהה יותר. בעיר הוא טיפה יותר מרושל מה250 עקב
אחוריים שמנמנים ואגזוז עצום. אבל עדיין איכות של ימאהה, שזה אומר המון.
בעניין הטיפולים ואחזקה- בדיוק כמו המגסטי.
היתרון של ה400 כצרכן שמגיע למטרו זה המחיר. שהוא חצי מהאח הגדול-טימקס. עם נתונים לא רחוקים בהרבה (על הנייר).
לגביי מה שהציעו לך- תבדוק את המחירון. אבל חשוב יותר תשים לב שטיפול 20 בוצע אצל היבואן והכל הוחלף לפי הספר. חשוב מאוד,
ויקר מאוד.