יכול להיות שבזמן שלקח לך לעבור מראשון לשני הסל"ד ירד יותר מדי ואז כששחררת את הקלאץ לא הייתה התאמה בין המנוע לגלגל?
כמה זמן לקח לך המעבר?
נתת קצת גז כדי לשמור על הסל"ד בנקודה המתאימה להילוך שני במהירות שאתה נמצא בה?
אהלן,
ברשותי er6,אתמול האצתי במהירות והגעתי עם ההילוך הראשון כמעט למנתק,מתי שלחצתי על הקלאץ',העברתי להילוך שני,והתחלתי לשחרר את הקלאץ' שמתי לב שהצמיג האחורי התנדנד וברח לי קצת,רציתי לדעת ממה זה יכול לנבוע ומה אני יכול לעשות כדי שזה לא יקרה שוב?
תודה מראש.
יכול להיות שבזמן שלקח לך לעבור מראשון לשני הסל"ד ירד יותר מדי ואז כששחררת את הקלאץ לא הייתה התאמה בין המנוע לגלגל?
כמה זמן לקח לך המעבר?
נתת קצת גז כדי לשמור על הסל"ד בנקודה המתאימה להילוך שני במהירות שאתה נמצא בה?
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 26-08-2015 בשעה 15:45.
כנראה שהסל"ד היה נמוך מידי בשני והמנוע בלם את הגלגל האחורי
איך יתכן שהסל"ד היה נמוך מדי בהילוך שני אם הוא משך את ההילוך הראשון לכיוון המנתק?
ייתכן ועל גבול המנתק הסל"ד היה גבוה מדי אפילו בשביל ההילוך השני ולכן אולי הורגש רעד קל בגלל הבלימה של המנוע.
אולי כדי למנוע זאת, פעם הבאה שאתה מושך את ההילוך הראשון לכיוון הקו האדום תעביר ישר להילוך שלישי...
ואולי פשוט היה בדיוק באותה נקודה כתם בכביש שהגלגל האחורי החליק עליו קצת...
תודה לכם,אני אנסה להפיק את הלקחים אולי באמת לקח לי יותר מדי זמן להעביר להילוך שני,ואולי באמת היה משהו על הכביש
לא נראה שלתופעה שאתה מתאר יש באמת קשר לעניין העברת ההילוכים. מה שבטוח יש לך מה לשפר בתחום הזה שכן בעצם העובדה שרק אחרי העברת ההילוך ״התחלת״ לשחרר קלאץ׳, כבר טעית. פעולת העברת ההילוך ושחרור נצמד צריכות להתבצע סימולטנית ובמהירות הבזק. ראה את תשובתו של ניב לשאלה שקשורה להעברת הילוך
אין צורך למשוך הילוך כל כך רחוק, כל שכן הילוך ראשון.
אני ממליץ שתתן את הדעת כמה חזק אתה פותח והאם אתה לא מגזים.
Sent from my iPad using Tapatalk
BMW F800 GSA
ככה עושים החלקות זנב.