תתחדש!
אני לא יודע מאיזה שנה האופנוע, אבל אני מניח שהוא כבר עם קלאץ' הידראולי ולא עם כבל.
התופעה הראשונה שתארת, שקשה לדחוף את האופנוע כשהוא כבוי בהילוך עם קלאץ' משוך, היא תקינה. דוחפים את האופנוע בניוטרל, מתחילים לדרדר בירידה, ותוך כדי תנועה מושכים קלאץ' משלבים הילוך (עדיף שני מראשון) ועוזבים קלאץ'.
גם הנעה עם קיק תהיה הרבה יותר קלה בניוטרל כשהאופנוע קר.
לגבי זה שהאופנוע "מושך" כשהוא מונע, בהילוך ועם קלאץ' משוך, זה כבר פחות טוב. זה לא אמור לקרות, בטח שלא כשהאופנוע חם. האם זה קורה רק במנוע קר או גם כשהוא כבר חם?

תתחיל בלבדוק כיוון ידית - מצד אחד תבדוק שהידית לא קרובה מדי לכידון, כלומר שאתה יכול ללחוץ הרבה לפני שהידית נתקעת בכידון. מצד שני חשוב שיהיה קצת חופש כאשר הידית משוחררת, כלומר לאפשר לה לחזור עד הסוף כשעוזבים אותה ושיהיה לה עוד חופש לזוז 1-1.5 ס"מ בקצה שלה