על הנייר, מה שאמרו לך לא נכון.
תתעקש על נסיעת מבחן בדגם שאתה מעוניין בו. לא קונים אופנוע חדש בלי נסיעת מבחן.
אני רק יכול לנחש למה אמרו לך את זה. זה תלוי אם אני אופטימי או פסימי.
שלום,
שוקל להתקדם לנפח יות גדול מה500.
ביקשתי לעשות נסיעת מבחן על ה Versys 650', הביאו לי את הדגם המוגבל לA1 כדי שלפחות ארגיש את הכלי, נאמר שמבחינת הסחיבה והמהירות הסופית הכלים המוגבל והלא מוגבל די דומים. השאלה היא האם זה אכן כך? ההרגשה על הכלי המוגבל די דומה להונדה CB500. עוד שאלה על הדרך: האם למישהו יצא להנמיך את הכלי?
על הנייר, מה שאמרו לך לא נכון.
תתעקש על נסיעת מבחן בדגם שאתה מעוניין בו. לא קונים אופנוע חדש בלי נסיעת מבחן.
אני רק יכול לנחש למה אמרו לך את זה. זה תלוי אם אני אופטימי או פסימי.
מבחינת תחושה הורסיס לא ירגיש לך יותר חזק בהרבה מהגרסא המוגבלת או מהסיבי500.
תשקול mt07 או חס וחלילה sv.
אם אתה מחפש יותר כוח תעלה עוד בנפח.. אין הרבה הבדל בין 500 ל 650
השאלה מה אופן השימוש שלך בכלי ומה הצורך האמתי מעבר לרצון לכלי "חזק".
היתרונות הברורים בכלי חדש, מחזקים הרבה דברים שנראים לך שוליים עד שאתה עולה העל כלי כזה.
אצלי בורסיס 1000 יש אפשרות לשנות מפת הצתה ולקבל 75% מיכולת המנוע, עד 4000 סל"ד אין
הבדל בין המצבים, אבל ברגע שאתה מתחיל ללחוץ מתגלה המשמעות.
אני מניח שזה יהיה המצב גם במנוע ה-650 המוגבל.
תרכב על הדגם הלא מוגבל.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
BUY THE TRACER 700. BOUGHT ONE AFTER 2 YEARS ON CB500X AND ITS AMAZING
אני מניח שקראת את הפוסט הזה
http://fullgaz.co.il/forums/showthre...%D7%9C%D7%9A-(
הבנתי, קניתי בסוף nc750x. מאוד נהנה