הכידון המקורי יתעקם לך בנפילה הראשונה.
חיפשתי באינטרנט מגן מנוע לwr ולא מצאתי בפחות מ500 זה נראה לי קצת מוגזם בשביל חתיכת ברזל למנוע
יש למישהו הצעות מאיפה להזמין?
אני צריך מגיני ידיים ומגן מנוע...
ומה אתם אומרים על כידון? לחכות או לקנות כבר ואם כן אז איזה?
תודה לעונים![]()
הכידון המקורי יתעקם לך בנפילה הראשונה.
מגן גחון ומגיני ידיים זה חובה.
הכידון המקורי בwrr הוא אכן די רך ולא מתאים לאופנוע שטח. ימאהה התקמצנו עלינו בקטע הזה. יש כאלה שנשארים עם המקורי, אבל בהחלט סביר להניח שתוך כמה נפילות הוא יתעקם או ייסדק לך.
תעשה לעצמך את החשבון הפרטי שלך האם עדיף להזמין מראש כבר עכשיו, או רק בעתיד אם וכאשר הוא יתעקם.
נ-ב: תתחדש.
נ-נ-ב: בקשר לשיפורי ביצועים בשטח: תדע לך שהחלפת גלג''שים (קיצור יחסי העברה על ידי הגדלת גלגש אחורי בכמה שיניים) + החלפת צמיגים: מצמיגי דו''ש המקוריים להחליף לצמיגי אנדורו: 2 השדרוגים האלו מקפיצים את ה wrr רמה שלמה למעלה... וממש הופכים את האופנוע לכמעט כמו wrf אנדורו מקצועי.
מבחינת התנהגות ואיך שהאופנוע מרגיש.
לדעתי לא כדאי להשקיע בהחלפת אגזוז וכו'. לא יתרום לך כלום מבחינת ביצועים.
נערך לאחרונה על ידי קוקוריקו נגד קופיקו; 05-11-2017 בשעה 23:39.
אם אתה מתכוון להרכב הרבה בשטח קצת מעבר לשבילים ממליץ לך על מגן גחון עם עדיפות לאלומיניום.
בנוסף כמו שציינו מעלי הכידון המקורי מאוד חלש, אני מציע לך להתחיל לרכב ולהינות מהכלי, במידה ויתעקם/ישבר תחליף לכידון של רנטל.
תתחיל לרכב עם הכלי, אם תראה שמשהו חסר לך תשקיע בו בהמשך![]()