ציטוט נכתב במקור על ידי Vrx_200 צפיה בהודעה
דעתי האישית, לאחרים זה ישמע לא הגיוני כל הכלים שקניתי בעבר ללא נסיעת מבחן.
אני לא מאמין בנסיעות מבחן, ב 30 דק גג שעה נסיעה אי אפשר לקבל רושם מלא ויכול לתת אינדיקציה מלאה. דעתי רק לאחר רכיבה ממושכת של לפחות 1000 קמ יהיה אפשרות לדעת אם זה זה או לא.

ונגיד נלך על האופציה של נסיעת מבחן של 250 סמק, מי מהכלות בשוק מתאים באופי של הגילרה שאפשר לשקול אותו? לאחר שיטוטים ביד 2 רק רואה כלות שמנות(גוי מקס, x-max וכד׳) לא רואה כלי קל לא רחב נראה כמו 50 סמק ונותן בראש לכולם.
אכן נשמע לא הגיוני, השאלה היא כמה כלים כבר קנית ללא נסיעת מבחן והם קלעו בדיוק ל"טעם" שלך.
יש הרבה הבדלים בין כלים בסגמנט מסויים, היום זה האופנוע שלא נוח לך לעומת הקטנוע ומחר זה יהיה קטנוע שלא מרגיש לך כמו הג'ילרה הקודם שהיה לך..

נסיעת מבחן לא אמורה לתת לך תמונה מלאה על הכלי אבל כן אמורה לתת לך מושג על מה מתאים לך ומה לא...אגב - על הק.ט.מ עשית נסיעת מבחן לפני שקנית?
כי אם לא זה בדיוק נוגד את אופן בחירת הכלי הבא שלך.

בסופו של יום מדובר בהפסד כלכלי, ועל פניו דיברת על עלות הביטוח המשמעותית בין הכלים אז כסף זה משהו שחשוב לך לא להפסיד - מה שנסיעת מבחן בדיוק עושה, עוזרת לך לבחור כלי שנכון לצרכים שלך שלא תמצא את עצמך בוחר כלי לא מתאים המצריך ממך מכירה וקניית אחר ובכך להפסיד כסף.

הכל בהנחה שמדובר על כלי חדש, או היכולת שלך לבצע נסיעה על כלי לפני קנייתו.