ימכרו? ..למי? לאלה ש מוכנים לקחת סיכון ?
או שיבקשו להחליף בעלות אסטרונומית, או שימכרו.
ימכרו? ..למי? לאלה ש מוכנים לקחת סיכון ?
כמובן שג'ק צודק!
הצחיק אותי שפותה"ש התייחס אליו כאל "חבר הפורום" וניסתי לרמוז לו שאם הוא היה סתם "חבר פורום", ההתערבות שלו לא היתה עוזרת כל כך...
אביעד הוא הרבה יותר מ"חבר הפורום" וגם יותר מהבעלים של פולגז.
אגב, אולי זה לא בדיוק המקום, אבל הוא חגג אתמול יומולדת עגול (וזקן) ומגיע לו מכולנו המון מזל טוב!
אני שמח מאוד שהכל הסתדר.
אני לא חושב שיש קשר אליי. בסך הכל הפניתי את תשומת לבם של אנשי השירות של מטרו לפוסט הזה.
ותודה על הברכות![]()
זה גם מה שיצא לי בחישוב, ובגלל זה תהיתי.
מצד אחד הייתי מצפה מהם שיצטרפו ליצרן שלקח אחריות מלאה ושלח מנוע על חשבונו.
מצד שני גבו מחיר ריאלי, שזה חצי נחמה.
אם אני הייתי הלקוח כנראה שהייתי יוצא מרוצה מהתוצאה (5.5 במקום אופנוע לפח) אבל עם טעם חמצמץ מהעלות שהיבואן גבה בהתחשב בנסיבות.
מקווה שמישהו שם בכל זאת עבר/יעבור על השרשור ויזהה את הבעיות בהתנהלות שלהם מול הלקוחות. בסופו של דבר - משם מגיע הכסף...
זה כמו פסק דין תקדימי, הבעלים הבא יוכל לטעון בבית משפט שהיצרן מכיר בבעיה.
לגבי התשלום על העבודה, אני מאמין שגם את זה אפשר לתבוע כחלק מהעובדה שהיצרן מכיר בבעיה ושלח מנוע במסגרת אחריות מורחבת למנוע הדפוק.
השאלה היא אם למישהו תהיה הסבלנות והאפשרות לעשות את זה, ואני מניח שמי שקונה אופנוע במחיר כזה הוא לא אחד שילך לבית משפט.
היצרן אכן מכיר בבעיה. אבל לא מספיק כנראה כדי לכסות ליבואן את העלויות הנוספות מעבר לחלק החדש.
אם ממש מסקרן אותך בדוק ישירות מול קאווא יפן.
אם זה היה המצב, לא היו נותנים לו הצעת מחיר שכוללת בתוכה את מחיר החלקים.
"פתאום" הם כן מסכימים לממן את החלקים ושהוא יממן את העבודה.