אנחנו כבר בתקן יורו 4 לתשומת ליבך
אחרי בירורים מול KTM turkey ה-rc250 עומד בתקן יורו 3 ולכן נמכר באירופה/טורקיה.
הוא יובא במספר מוגבל של חתיכות שנגמרו (באסה לי).
כשהלכתי לKTM ישראל וביקשתי לברר לגבי הדגם המבוקש נאמר לי: "הוא לא מיובא כי הוא לא עומד בתקנות זיהום האוויר הדרושות" בלי לחשוב פעמיים.
צר לי שאנשי KTM אומרים דברים בלי באמת לבדוק אותם ועל מנת למכור כלים ספציפיים שכבר יובאו בכמויות ולא נמכרים.
ולחדשות הטובות:
ה-gsxr 250 הגיע לארץ וכבר נמכר בעופר אבניר (שתי בוכנות) . הוא היחידי בקטגוריה עם עיצוב כמו ה" גדולים" אחד לאחד ויש לו (לפי הביקורות) התנהגות חדה.
לעומתו במטרו אמרו שאולי יביאו את ה-ninja 250 החדש שהוא הכי חזק בקטגוריה והכי מפחיד (רק קצת מכוער).
אז לא הספקתי ללכת על RC אבל יש פה שני כלים הרבה יותר טובים, השאלה עכשיו... על מה ללכת?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
אם אתה מתעקש על 250 אז אולי כבר שווה לך לנצל את מבצעי סוף השנה ומחיר החדירה מבחינת הסוזוקי וגם להרוויח אופנוע דנדש תרתי משמע שלא ממש ישתנה ב 2018+.
לארץ מגיע הDUKE 250 החדש, מנוע סינגל החזק בקטגוריית ה250 עם 3 כ"ס
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
נינג'ה 250. האופניים הכי מפחידות בקטגוריה.
לקחתי.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אכן שגיאה. מדובר ב31 סוסים![]()
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
דניאל, 31 סוסים אבל עדיין... לשבת על בוכנה לעומת לשבת על 2...יש הבדל והרגשה חדה בהתנהגות.
34 כוחות סוס 2 בוכנות או בוכנה אחת ב 31...מה אתה היית לוקח?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
יש עוד כלה כך הרבה משתנים שהופכים אופנוע למה שהוא, כמו חלוקת המומנט, סדר ההצתה, איכות הבולמים, ארגונומיה, איכות חומרים ועוד... אף אחד לא באמת קונה אופנוע לפי נתוני הספק בלבד, אלא אם הוא בחיים שלו לא עלה על אופנוע.
אני לא מתייחס כרגע לאף אחד מהאופנועים שהזוכרו פה באופן ספציפי, אלא כתפישה בכלל.
צודק אבל אנחנו עברנו את זה כבר...
לדעתי 3 החברות איכותיות באופנועים שלהן... Ktm/Suzuki/Kawasaki... אבל זה משתנה גם בין דגם לדגם.
בכל מקרה סוזוקי לא הייתה שנים בקטגוריה של הרבע, KTM שלטה באזור הבוכנה הבודדת ו ninja בבוכנה הכפולה.
מפה השאלה היא, מה בוחרים
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
בתור אחד שהיה לו נינגה 250 וכרגע רוכב זמנית על דיוק 200, אני חייב לציין שהדיוק מרגיש לי הרבה יותר מהנה!
הסוזוקי ירגיש חלש משמעותית מהק.ט.ם
אגב ה250 הכי חזק בסגמנט, אם נהיה נודניקים, זה הcbr250rr שמוכרים באסיה.
ממש לא...
הוא עומד על 38 כוחות ובעוד שהנינג'ה החדש מתיימר להיות 39.
אין לנו כזה בארץ לצערי כי הוא גם הכי יפה לטעמי.
הסוזוקי יותר נועד לטיולים והוא לא עובר את ה 140 (וגם הספידומטר מזייף אז זה בערך קטנוע).
מעבר לזה אני עדיין מפחד להתעסק עם מטרו שזאת בעיה בפני עצמה...
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk