היי
קרה לי מקרה ממש מסוכן אתמול
באמצע השכבה בעיר (של ירידה די חדה) ופניה חדה וסיבובית ארוכה שאי אפשר לעשות במהירות הייתי על הילוך שני (70/80 קמש?) פתאום הגיר נפל לי לניוטרל
ההילוך השאיר אותי במהירות הקבועה והייתי בהטיה כבדה,
כשנפל הגיר לניוטרל פתאום צברתי תאוצה מפחידה ולא ידעתי מה לעשות...
לגעת בברקס? יש לי פחד מלגעת בברקס בהטיות ואני בדרך כלל לא נוגע בו בהטיות (לאו דוקא בכבדות).
(תמיד שיש הטיה אני מגיע במהירות שגם אם יחתכו אותי או משהו לא אגע בברקס)
עכשיו אחרי המקרה הזה אני חושב שכן צריך לדעת כמה אפשר להבריקס (אמרתי נכון?) באמצע פניה....
דרך אגב ניצלתי בנס במקום להשכיב עוד הפסקתי תהשכבה ועליתי על המדרכה (שההתחלה שלה הייתה בשיפוע למזלי)(כמו אי תנועה כזה רק יותר גדול)
ועפתי לנתיב שאחרי האי תנועה בלי להספיק להתסכל אם רכב נמצא בנתיב או משהו וישר נתתי גז למקרה שאם יש רכב בנתיב שנכנסתי לו לנתיב אני אולי אצליח לברוח...
מסתכל במראות ורואה אוטובוס ממש צמוד אליי... פשוט נס. בטח חשב שאני מטומטם
בכל מקרה איך אפשר ללמוד כמה אפשר להבריקס בהטיה? האם מומלץ להשתמש?