למוטוקרוס 250 ממוצע יש הספק כפול מ"העגלה" שאתה רוכב עליה.
היי
אני קונה עכשיו בעזרת השם איזה מוטוקרוס נחמד כדי לינסוע ליד הבית
מחפש מורה דרך שילמד אותי לקרוע תשטח אין לי מושג בכלום....
יש לי R3 הילוכים והכל אני יודע ויש נסיון רכיבה אבל בשטח לא... מחפש מורה נחמד ומישהו לרכוב איתו מירושלים ללמוד תרגילים ווילי דריפטים
ושאלה נוספת.
אני מחפש אופנוע שיאיץ הרבה יותר מהר מR3 כי הוא מרגיש לי ממש עגלה.
האם המוטוקרוס 250 כגון RMZ250 YZ250 יעיפו אותי או שיהיו בכוח של R3?
למוטוקרוס 250 ממוצע יש הספק כפול מ"העגלה" שאתה רוכב עליה.
ממליץ לך לפנות ל'פרו ריידינג' - בית ספר לרכיבה מעולה! יש להם כמה אפשרויות ללימוד רכיבת שטח - על אופנוע שלך או שלהם.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
אני לא בטוח שפותה"ש יבין את הציניות שלך.
פותח השרשור - האופנועים שציינת אכן יעיפו אותך, ולכן אינם מומלצים לרוכב מתחיל אלא עם כן הוא מתכוון ללמוד רכיבת מוטוקרוס במסלול סגור ומסודר.
לשניהם אין רישוי (צהוב) ולכן לרכב עליהם ליד הבית זה גם מסוכן וגם לא חוקי.
בהצלחה
קטקוב,
תודה רבה שאתה עוקץ אותי בכל אשכול שאני פותח.
כן אני ילד ואני מתלהב מסכנה כוח ומהירות, ואני גם משתמש בשפת רחוב.
ולידיעתך אני מתמגן היטב.
טיל בלסטי
המטרה לחזור הביתה בשלום.
תתחיל באופנוע רגוע ,אני מבטיח לך הוא גם יעיף אותך וגם יפיל אותך.
לא לשכוח מדובר בתחביב.
בהצלחה
שכחת להוסיף לרשימה שאתה לא מצליח לפתוח אף שרשור בלי שיערכו לך את הכותרת.
לי, באופן אישי, הרבה יותר נעים לענות לשאלות הגיוניות ומנוסחות.
משום שאני לא מנהל את הפורום, לא מתפקידי להגדיר נורמות כתיבה.
אני מסתפק בזה שאני עונה בהתאם לרמה של השרשור שנפתח, אם באה לי המוזה להשתתף.
או שאתה מצפה להשתמש ב"שפת רחוב" (כינוי גרוע לעברית עילגת), לשאול שאלות של "ילד מתלהב" (כינוי לא פחות גרוע לשאלות שמעידות על אפס מאמץ להבין א' ב' של הנושא, לפני שאתה שואל על ג' וד') - ולקבל תשובות מעמיקות ורציניות?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני באמת לא מבין מה זה א ב של הנושא
אני מנסה מאוד להבין למה אתה מתכוון ולא מצליח.
למשל:
אתה מעוניין להיכנס לעולם השטח. מברוכ, החלטה מעולה. עכשיו צריך להתאפס על איך עושים את זה.
מה הדרך שאני רואה כנכונה?
לקרוא כתבה או שתיים על אופנועי שטח. להבין, מה נחשב מתאים למתחילים ומה לא. להבין, איזה סוגי רכיבת שטח יש, ולבחור כיוון שנראה לך מבטיח להתחלה. להבין איזה שטחים יש באיזור שלך. לראות כמה סרטונים שמסבירים טכניקות בסיסיות. להבין כיצד מתמגנים.
מכאן - נגזרות הדרישות לאופנוע (מתאים בעיקר לשבילים מהירים/דיונות, מתאים לסלעים, מתאים לרכיבות קצרות/ארוכות, כלי ממוקד למטרה ספציפית או כלי רב-תכלתי ככל הניתן). לזה מוסיפים תקציב, ואז אפשר באמת לדבר על הכלי שיענה לדרישות שלך בצורה הטובה ביותר.
ה"שעורי בית" האלה הם הא'-ב', שמראים שיש עסק עם אדם רציני שבא לבקש עצה, ולא עם ילד שמצפה שיאכילו אותו במידע על כפית זהב.
ואז, אתה תגלה שאנשים מוכנים להשקיע מזמנם כדי לעזור לך, ולחלוק מניסיונם.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אוקי.
סוג הרכיבה שלי הוא שבילים בארצנו ובעזרת השם גם יציאות למסלולי מוטוקרוס מורשים.
אני גר בירושלים ואני רוצה להביא נגרר שאני אהיה נייד עם האופנוע.
סרטונים אני רואה כבר מגיל 14 חח
הציפיות מהאופנוע.
אני רוצה אופנוע לקפוץ איתו קפיצות משמעותיות (במסלולי מוטוקרוס וא צריך בולמים רצינים) או לדוגמא שבשטח אני עולה על סלע שלוש מטר ויורד עם האופנוע (מקווה ללמוד מהר)
אני עכשיו מאוד פוחד ללמוד ווילי על הR3 שלא יקרה לו משהו ואני גם שונא לזרוק קלאץ כי כבר שילמתי ביותר על זה.
לכן אני רוצה שהאופנוע שלי ירים ווילי במכת גז ושהיה נוח ללמוד עליו (כרגע יודע רק לשניה-2 ונמוך מאוד)
ואני רוצה להתעלם מהאזהרה שצריך להתחיל עם אופנוע למתחילים כי אם אני אקנה משהו פחות בכוח (או אפילו מפחות מפי2) מR3 הוא מאוד ישעמם אותי....
ושאלה נוספת.
המעיל כביש שלי לא מתאים לשטח לכן אני רוכש מותאם לשטח.
https://www.ebay.com/itm/Adult-Man-B...OQSh8w&vxp=mtr
האם זה מספיק?
מגיני ברכיים יש לי.
ונעלי רכיבה יש לי לכביש.. הבנתי שחייב מותאמים לשטח נכון?
אז איך אלה?
https://www.ebay.com/itm/Leather-Men...qTwAaw&vxp=mtr
תודה
אם אתה רוצה לקפוץ - על הציוד הרגיל (צביצב, מגני ברכיים/ברייסים, מגפיים, מכנס, קסדה, כפפות) תוסיף מגן צוואר.
בדוק את עצמך שנית לגבי התוואי שבו אתה מתכוון לרכב. דיונות וחולות אין בקרבתך, לעומת זאת יש שפע סלעים בדרגות קושי שונות. לא יצא לי לשמוע על מסלולי מוטוקרוס בסביבה. אם תחליט לטייל ליד הבית, עדיף לך להתרחק ממוטוקרוסים, וללכת לכיוון של אופנוע אנדורו 250-300.
אבל אם אתה נעול על הכיוון של המוטוקרוס ושבילים ומהירים - אני מציע לך לחפש YZ250 ברישוי אפור (וקח בחשבון שלא תוכל לרכב איתו בכביש).
הוא מאוד חזק ועצבני בתגובות (יהיה לך קשה בהתחלה) ועם זאת אמין ופשוט לתחזוקה. להרים וילי ולקפוץ איתו זה קלי קלות, בשבילים מסולעים או חלוקי נחל הוא יעשה לך חיים קשים, כי לא לזה מערך המתלים ותגובות המנוע שלו נועדו.
אם אתה רוצה אופנוע חוקי לכביש וקצת יותר "אוניברסאלי", אבל באותו סגנון - חפש KL250, הם הגיעו ברישוי צהוב.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
הערה חשובה - על אופנוע אפור הוא לא יוכל (מבחינה חוקית) לרכב בשום מקום שהוא לא מסלול סגור, בקטע הזה אין שום הבדל בין כביש לבין סלע בהרי ירושלים.
אם התכוונת שהוא לא יוכל לרכב איתו בכביש כי שם יש משטרה, אז זה נכון חלקית כי אני אישית נעצרתי לבדיקת רישיונות כמה וכמה פעמים באמצע סינגל ביער.
חשוב מכך - אופנוע ברישוי אפור לא ניתן לבטח בביטוח חובה ולכן אם הוא קונה כזה הוא מסתכן בהכנסת כל המשפחה שלו לחובות עצומים, בעיקר אם הוא מגיע בגישת "לתרגל ווילי ולקפוץ מסלעים בגובה 3 מטר על אופנוע שהוא מפלצת", שייתכן שהיא לגיטימית אבל בסבירות גבוהה תגרום לנפילות ולא עלינו פציעות.
בקיצור - מה שאתה ממליץ לו הוא גם עברה פלילית וגם מאד מסוכן כלכלית.
פותח השרשור - תקנה כלי צהוב, או תתמקד ברכיבה במסלול סגור בלבד.
אתה חושב שלי או לאחד מחבריי יש ביטוח חובה לכלים ה"צהובים" שלנו?
אגיד לך שלא.
לרכוש כלי אפור לרכיבות בבן-שמן זה לא חכם, מסכים.
אבל אם אתה רוכב במסלולים סגורים או בשטח מבודד יחסית, ללא נוכחות משטרתית - זאת בהחלט אופציה למי שמוכן לקחת את הסיכון.
אם אתה מחזיק אופנוע אינדורו מקצועי, עושה לו טסט פעם בשנה (ללא קומבינות, כמובן) ומבטח בביטוח חובה - כל הכבוד לך, אתה אזרח שומר חוק והולך על בטוח.
אבל, כמו שאומרים, "בתוך עמי אני חי". המציאות היא שכך מתנהלים אולי 10% מרוכבי השטח, והשאר נוסעים על כלים לא חוקיים ברמה כזאת או אחרת.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual