בפסקה הראשונה שלך יש אי-דיוקים משמעותיים. כך למשל, שהסטטיסטיקה שמציינת את אחוז ה"רוכבים ללא ביטוח" כוללת את כל סוגי האופנועים - אבל באופנועי כביש, נדיר מאוד שרוכב לא מבטח את עצמו בביטוח חובה.
לעומת זאת, אני מאמין שרוב הכלים הצהובים המקצועיים אינם מבוטחים. לא מדבר על WR250R או DRZ, אלא על מכונות אנדורו שמשמשות אך ורק לשטח בסופ"ש.
ועכשיו לפסקה השניה.
אני (למזלי) לא אבא ולא אמא של הבחור הזה. יתרה מזאת, אני נוטה להאמין שהוא עבר את גיל 18, ולכן גם ההורים שלו לא בדיוק יכולים להגיד לו מה לעשות עם החיים שלו. אם חסרה לו אחריות אישית, יכולת להעריך סיכונים ולשאת באחריות על ההחלטות הכלכליות שהוא מקבל - זאת לא בעיה שלי.
אני גם יוצא מנקודת הנחה, שהאדם הסביר עושה מחקר קצר על המינוחים בתחום חדש שאליו הוא נכנס, כמו למשל אופנוע "צהוב" ו-"אפור", ומבין מה יותר מתאים לו לפני שהוא מוציא כסף מהכיס. ואם האדם לא יודע כלום - אז סליחה, אני לא מורה ביסודי. גם זאת לא בעיה שלי - "תעשה שיעורי בית, תחזור".
אני גם לא סוכן ביטוח, ולא תפקידי לשכנע אנשים לרכוש ביטוח. בטח לא אחד כזה, שאני בעצמי ויתרתי עליו (בשטח. הדוקאטי מבוטח ללא השתתפות עצמית).
ואפרופו כלים "אפורים" - YZ "אפור" מוסב לאינדורו היה בחבורה שנתיים. אחלה אופנוע לשטחים פתוחים, לא הכי כיף ברכיבה טכנית איטית.
אז למי שמוותר על נושא הביטוח והרישוי, זאת אחלה אופציה בתקציב נמוך (הם מאוד זולים היום כמשומשים), כל עוד התוואי מתאים (חולות, מסלולים או שבילים פתוחים).



ציטוט ההודעה בתגובה