חבל שנמחקו הפוסטים מהפורום הקודם.
נראה לי שרשמתי שם הודעה לגבי השיפוץ.
בכל מקרה, הוחלפו החלקים הבאים:
צילינדר, בוכנה, רינגים, פין בוכנה, מיסבי קראנק (כולל מיסב טלטל).
שסתומים, קפיצי שסתומים, מחזירי שמן של שסתומים.
שרשרת טיימינג.
כמובן כל האטמים, מחזירי שמן שיש במנוע.
בגיר הוחלפו כל המיסבים.
כל החלקים מקוריים, חוץ מכמה מיסבים בגיר שהם של חברה מוכרת אחרת. (נראה לי fag).
מדובר על קטנוע שהגיע לכ-116,000 ק"מ, ופשוט צריכת השמן כבר הייתה כמעט ליטר לכל 1000 ק"מ.
(למרות שלא היה עשן לבן, וגם לא נזילה אבל הפלאג היה שחור משריפת שמן).
אז החלטתי לעשות שיפוץ מקיף.


ציטוט ההודעה בתגובה