ציפיתי למחיר שיותר קרוב ל50.
הקימקו AK550 החדש לא מתבייש להסתכל לטימקס בלבן של פנסי ה-LED, והוא עושה זאת היטב; אחרי 17 שנה – יש תחרות אמיתית לטימקס!
http://fullgaz.co.il/?p=127758
![]()
ציפיתי למחיר שיותר קרוב ל50.
בצרפת זה 40000 שקל על הכביש, ככה ש60000 בארץ על הכביש זה די בגדר הסביר.
נראה כמו חבילה מעולה במיוחד עם המשקף הזה, הפקטור של התיור יותר בא לידי ביטוי פה.
התמחור מעולה. אני מקווה שהם יעשו לטימקס את מה שעשו לאופנועי הביניים עם ה-SV.
מחיר מעולה , ימכרו הרבה על חשבון הטימקס
אין מצב שמטרו ישמרו על המחיר הנוכחי של הטימקס... פער של 17 אלף ש"ח, על מה ? הכלי הזה הולך לעבור אותו במכירות, נראה יופי של קטנוע ובכלל קימקו חברה לעניין.
נראה פ33ה!
מגניב שהוא והטימקס פשוט בול אותו דבר בתאוצה ובמהירות סופית:
מעניין אם הקברניטים של מטרו מזיעים.
כלי מעניין מאוד, למרות שלדעתי הפרונט מכוער והלוח שעונים עם כל הכבוד נראה פשוט מדי לטעמי ולא מודרני.
בהחלט ילקח בחשבון כשארצה להחליף את האקס מקס.
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
מה העלות טיפולים שלו?
נערך לאחרונה על ידי shushu; 20-11-2017 בשעה 21:37.
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
יש לי קימקו 13 והפלסטיק שורד חביבי, כמו כל אופנוע צריך לשמור טוב ותקבל בחזרה.
אפילו יותר מזה הפלסטיק באקסייטינג דווקא מאוד חזק וגמיש.
אני יודע שזה לא מבחן השוואתי אבל השם טימקס הוזכר בכתבה 27 פעמים
היה לי חסר גם הנעה של הכלי בוידאו, רוצה לשמוע אותו מונע
כמו שכתבו לפני - אם עד עכשיו ה- TMAX היה סמל סטטוטס, עכשיו הוא יהפוך באופן רשמי לסמל סטטוס...
במילים אחרות זה ילך ככה: יש TMAX ויש TMAX לעניים.
אני לא בטוח שהוא ינגוס בשוק של ה- TMAX בצורה משמעותית, אני כן חושב שהכלי הזה יגדיל את העוגה.