עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 46

אשכול: רכיבה ראשונה: קימקו AK550

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    65
    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיר צפיה בהודעה
    כמו שכתבו לפני - אם עד עכשיו ה- TMAX היה סמל סטטוטס, עכשיו הוא יהפוך באופן רשמי לסמל סטטוס...
    במילים אחרות זה ילך ככה: יש TMAX ויש TMAX לעניים.

    אני לא בטוח שהוא ינגוס בשוק של ה- TMAX בצורה משמעותית, אני כן חושב שהכלי הזה יגדיל את העוגה.
    אז זהו , שלשם שינוי זה לא ניראה כמו טימקס לעניים אלא אלטרנטיווה אמיתית למי שחשקה נפשו בקטנוע ספורטיווי בסנגון הטימקס אבל במחיר יותר שפוי ובמיתוג שונה (אבניר ולא מטרו , ומשהו קצת שונה מהעדר (רואים טימקסים כמו חול.. רובם מרעישים את כל הרחוב ..)

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    אף אם ניתן לבדל את הכלים ופה ושם את הקליינטורה, הלכה למעשה מבחינת המיינסטרים, זו בהחלט אלטרנטיבה אקטואלית לטימקס.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אם יגיעו גרסאות שחור על שחור על שחור עם ג'נט זהב או לבן פנינה על ג'נט שחור ויהיו אופציות לשים אגזוזי אברמוביץ' ויאשימורא ויהיה קטלוג "שיפורים" של ריזומה אולי ימכרו כמה.

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ייתכן, אבל לא בהכרח.
    יש היום הרבה אנשים המעוניינים בכלי שייקח אותם לעבודה בנסיעה בינעירונית מהירה אך לא קצרה+התנהלות בכרך. ואולי גם ישמשו ככלי לנסיעות קצת יותר ארוכות מדי פעם, וזאת עם הפרקטיות של קטנוע.
    כאלו שקטנועים כמו הC600, SRV , בורגמן וסילבר ווינג* פשוט מגושמים מדי בשבילם (בעיר). או לחילופין המחפשים את הכלי תחת הגבלת הa1.
    אני אישית מכיר הרבה כאלו שהטימקס היה תפור עליהם, אבל נמנעו בגלל עלויות תחזוקה גבוהות, ותדמית מפוקפקת.
    עכשיו,
    אם הקימקו ייתן את המענה הנכון והזול, וייתגלה כאמין (למשל כמו הדאוןטאון), אין סיבה שלא יתפוס נתח מכובד מהשוק.

    *- בכוונה השמטתי את האינטגרה- הפלצה מטופשת שגורעת את כל היתרונות מהקטנוע (אחסון) ולא נותנת יתרונות של אופנוע (חביקת מיכל)- אם כבר הולכים על זה, עדיף את הnc הזהה הנותן את כל היתרונות.
    ** את ה- x-adv אני לא מכיר כלל אז נמנעתי מלחוות דעה.

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ייתכן, אבל לא בהכרח.
    יש היום הרבה אנשים המעוניינים בכלי שייקח אותם לעבודה בנסיעה בינעירונית מהירה אך לא קצרה+התנהלות בכרך. ואולי גם ישמשו ככלי לנסיעות קצת יותר ארוכות מדי פעם, וזאת עם הפרקטיות של קטנוע.
    כאלו שקטנועים כמו הC600, SRV , בורגמן וסילבר ווינג* פשוט מגושמים מדי בשבילם (בעיר). או לחילופין המחפשים את הכלי תחת הגבלת הa1.
    אני אישית מכיר הרבה כאלו שהטימקס היה תפור עליהם, אבל נמנעו בגלל עלויות תחזוקה גבוהות, ותדמית מפוקפקת.
    עכשיו,
    אם הקימקו ייתן את המענה הנכון והזול, וייתגלה כאמין (למשל כמו הדאוןטאון), אין סיבה שלא יתפוס נתח מכובד מהשוק.

    *- בכוונה השמטתי את האינטגרה- הפלצה מטופשת שגורעת את כל היתרונות מהקטנוע (אחסון) ולא נותנת יתרונות של אופנוע (חביקת מיכל)- אם כבר הולכים על זה, עדיף את הnc הזהה הנותן את כל היתרונות.
    ** את ה- x-adv אני לא מכיר כלל אז נמנעתי מלחוות דעה.
    חביקת מיכל זה נחמד ברכיבה ספורטיבית אבל לא כ״כ טוב בתאונה חזיתית.

    https://scontent.fsdv2-1.fna.fbcdn.n...ba&oe=5AAB4A28

    https://mocktheorytest.com/resources...ike-accidents/

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    150
    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיר צפיה בהודעה
    כמו שכתבו לפני - אם עד עכשיו ה- TMAX היה סמל סטטוטס, עכשיו הוא יהפוך באופן רשמי לסמל סטטוס...
    במילים אחרות זה ילך ככה: יש TMAX ויש TMAX לעניים.

    אני לא בטוח שהוא ינגוס בשוק של ה- TMAX בצורה משמעותית, אני כן חושב שהכלי הזה יגדיל את העוגה.

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ינגוס גם ינגוס...
    המנוע הוא כמו של ה bmw c600 רק מוקטן (קימקו לא היו צריכים לפתח מנוע חדש - אל תשכחו את זה ).
    הם עשו את אותם הדברים כמו טימקס ואפילו יותר.
    הם שמו בולמים של bermbo, הם השקיעו בו והורידו את המחיר לעומת הערס-מקס.
    עוד מעט גם יכנס ה sym למשחק שבכלל נראה כלי טוב (עוד אין פרטים לדעתי).

    מעבר לזה, הוא לא משווק ע"י מטרו, ואל תשכחו שזה צעד גדול למי שחכם ורוצה כלי עם אחריות מאחוריו.

    נ.ב.
    מישהו יכול להעתיק דברים נבחרים מהכתבה, יש לי בעיה בטלפון כרגע אז יש לי בעיה בלפתוח את הכתבה.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 22-11-2017 בשעה 06:59.

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    195
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    ינגוס גם ינגוס...
    המנוע הוא כמו של ה bmw c600 רק מוקטן (קימקו לא היו צריכים לפתח מנוע חדש - אל תשכחו את זה ).
    הם עשו את אותם הדברים כמו טימקס ואפילו יותר.
    הם שמו בולמים של bermbo, הם השקיעו בו והורידו את המחיר לעומת הערס-מקס.
    עוד מעט גם יכנס ה sym למשחק שבכלל נראה כלי טוב (עוד אין פרטים לדעתי).

    מעבר לזה, הוא לא משווק ע"י מטרו, ואל תשכחו שזה צעד גדול למי שחכם ורוצה כלי עם אחריות מאחוריו.

    נ.ב.
    מישהו יכול להעתיק דברים נבחרים מהכתבה, יש לי בעיה בטלפון כרגע אז יש לי בעיה בלפתוח את הכתבה.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    אף אחד לא טען שלא ינגוס בכלל, השאלה היא כמה...
    TMAX הפך למותג בפני עצמו בנוסף למותג של היצרן שלו, אנשים קונים TMAX בגלל שזה TMAX - זה לא קטנוע שעולה 12K, זה כן קטנוע שאנשים מוסיפים עליו עוד כמה אלפים להוספה/שידרוג יכולות.
    הקטנוע הזה נמצא בגזרת מחיר שבה אתה יכול לקנות אופנוע לא רע בכלל, כולל תוספות שיהפכו אותו ליותר פרקטי ועדיין - אנשים קונים TMAX.

    לכן אני עדין חושב שיותר משהכלי המדובר ינגוס הוא יגדיל את העוגה.

    לגבי היבואנים, הפורום כאן מלא בהודעות בנוגע לשירות קלוקל בערך על כל יבואן שמייבא דו גלגלי לארץ - על יבואן א' שאתה תכתוב שהוא גרוע יהיה אחר שיכתוב שיבואן ב' לא פחות גרוע ושורה תחתונה כנראה ששינכם צודקים, ככה שאני לא בטוח שזה מהווה פקטור ברמת המאקרו...

  9. #24
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    על פי מה שהבנתי הביצועים בקימיקו דומים מאוד למקס.
    כאמור המבחן האמיתי של הכלי הזה הוא מבחן הזמן, אמינות, בלאי וכפועל יוצא שמירת ערך.
    אם הוא יצלח אותו טוב כאמור ישנה פה אלטרנטיבה טובה למקס (אולי ימאהה ימציאו את הגלגל מחדש).

    אישית הקימיקו מצא חן בעייני עושה רושם טוב.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #25
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    המנוע הוא כמו של ה bmw c600 רק מוקטן (קימקו לא היו צריכים לפתח מנוע חדש - אל תשכחו את זה ).

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    אני לא יודע מה זה אומר בפועל, כי לי יש נסיון עם הc600, והמנוע שם הוא בעייתי מאוד מבחינת אמינות (כשהוא תקין הוא דווקא סבבה לגמרי).
    הייתי אומר שנפלתי על על לימון, אבל ברשת ראיתי עוד תגובות כאלו.

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    150
    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיר צפיה בהודעה
    כמו שכתבו לפני - אם עד עכשיו ה- TMAX היה סמל סטטוטס, עכשיו הוא יהפוך באופן רשמי לסמל סטטוס...
    במילים אחרות זה ילך ככה: יש TMAX ויש TMAX לעניים.

    אני לא בטוח שהוא ינגוס בשוק של ה- TMAX בצורה משמעותית, אני כן חושב שהכלי הזה יגדיל את העוגה.
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    ינגוס גם ינגוס...
    המנוע הוא כמו של ה bmw c600 רק מוקטן (קימקו לא היו צריכים לפתח מנוע חדש - אל תשכחו את זה ).
    הם עשו את אותם הדברים כמו טימקס ואפילו יותר.
    הם שמו בולמים של bermbo, הם השקיעו בו והורידו את המחיר לעומת הערס-מקס.
    עוד מעט גם יכנס ה sym למשחק שבכלל נראה כלי טוב (עוד אין פרטים לדעתי).

    מעבר לזה, הוא לא משווק ע"י מטרו, ואל תשכחו שזה צעד גדול למי שחכם ורוצה כלי עם אחריות מאחוריו.

    נ.ב.
    מישהו יכול להעתיק דברים נבחרים מהכתבה, יש לי בעיה בטלפון כרגע אז יש לי בעיה בלפתוח את הכתבה.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    Tמקס מעולם לא עניין אותי, כי לטעמי הוא לא שווה את המחיר שלו.
    אבל עכשיו כשיש לי אופציה למשהו עם נתונים דומים, במחיר שלדעתי הוא הגיוני יותר, אני דווקא כן מתעניין.

    וחלק לא קטן ממי שקונה Tמקס, ימשיך לקנות Tמקס רק בגלל שהוא Tמקס.
    מי שחשוב לו מותג, עכשיו כשיש את "אותו המוצר" בגרסה זולה יותר, רק הופך את המותג לחזק יותר. והTמקס הוא בהחלט מותג.

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אני לא יודע מה זה אומר בפועל, כי לי יש נסיון עם הc600, והמנוע שם הוא בעייתי מאוד מבחינת אמינות (כשהוא תקין הוא דווקא סבבה לגמרי).
    הייתי אומר שנפלתי על על לימון, אבל ברשת ראיתי עוד תגובות כאלו.
    איזה בעיות חווית עם c600?

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  13. #28
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    בהתחלה, בעיות חשמל ונורות שנדלקו,
    בהמשך התחממויות בנסיעה איטית (פקקים) אך ללא איבוד מים.
    נעשה אוברול רציני במסגרת האחריות.

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    בעיה בייצור...
    יש עוד אנשים כאלו?

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  15. #30
    לא חושב שראש ארגון פשע מכובד יצייד את חייליו בקימקו כשהמתחרים עם טימקס.
    זה לא יקרה.

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו G 310 R
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-09-2017, 19:53
  2. קימקו מציגה את ה-AK550 - מתחרה ראש בראש לטימקס!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 05-10-2016, 15:49
  3. קימקו AK550
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 20-06-2016, 16:35
  4. רכיבה ראשונה: AJP PR5 250 PRO
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 14:28
  5. רכיבה ראשונה - נפילה ראשונה
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 22:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO