אף אם ניתן לבדל את הכלים ופה ושם את הקליינטורה, הלכה למעשה מבחינת המיינסטרים, זו בהחלט אלטרנטיבה אקטואלית לטימקס.
אף אם ניתן לבדל את הכלים ופה ושם את הקליינטורה, הלכה למעשה מבחינת המיינסטרים, זו בהחלט אלטרנטיבה אקטואלית לטימקס.
אם יגיעו גרסאות שחור על שחור על שחור עם ג'נט זהב או לבן פנינה על ג'נט שחור ויהיו אופציות לשים אגזוזי אברמוביץ' ויאשימורא ויהיה קטלוג "שיפורים" של ריזומה אולי ימכרו כמה.
ייתכן, אבל לא בהכרח.
יש היום הרבה אנשים המעוניינים בכלי שייקח אותם לעבודה בנסיעה בינעירונית מהירה אך לא קצרה+התנהלות בכרך. ואולי גם ישמשו ככלי לנסיעות קצת יותר ארוכות מדי פעם, וזאת עם הפרקטיות של קטנוע.
כאלו שקטנועים כמו הC600, SRV , בורגמן וסילבר ווינג* פשוט מגושמים מדי בשבילם (בעיר). או לחילופין המחפשים את הכלי תחת הגבלת הa1.
אני אישית מכיר הרבה כאלו שהטימקס היה תפור עליהם, אבל נמנעו בגלל עלויות תחזוקה גבוהות, ותדמית מפוקפקת.
עכשיו,
אם הקימקו ייתן את המענה הנכון והזול, וייתגלה כאמין (למשל כמו הדאוןטאון), אין סיבה שלא יתפוס נתח מכובד מהשוק.
*- בכוונה השמטתי את האינטגרה- הפלצה מטופשת שגורעת את כל היתרונות מהקטנוע (אחסון) ולא נותנת יתרונות של אופנוע (חביקת מיכל)- אם כבר הולכים על זה, עדיף את הnc הזהה הנותן את כל היתרונות.
** את ה- x-adv אני לא מכיר כלל אז נמנעתי מלחוות דעה.
חביקת מיכל זה נחמד ברכיבה ספורטיבית אבל לא כ״כ טוב בתאונה חזיתית.
https://scontent.fsdv2-1.fna.fbcdn.n...ba&oe=5AAB4A28
https://mocktheorytest.com/resources...ike-accidents/
ינגוס גם ינגוס...
המנוע הוא כמו של ה bmw c600 רק מוקטן (קימקו לא היו צריכים לפתח מנוע חדש - אל תשכחו את זה ).
הם עשו את אותם הדברים כמו טימקס ואפילו יותר.
הם שמו בולמים של bermbo, הם השקיעו בו והורידו את המחיר לעומת הערס-מקס.
עוד מעט גם יכנס ה sym למשחק שבכלל נראה כלי טוב (עוד אין פרטים לדעתי).
מעבר לזה, הוא לא משווק ע"י מטרו, ואל תשכחו שזה צעד גדול למי שחכם ורוצה כלי עם אחריות מאחוריו.
נ.ב.
מישהו יכול להעתיק דברים נבחרים מהכתבה, יש לי בעיה בטלפון כרגע אז יש לי בעיה בלפתוח את הכתבה.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 22-11-2017 בשעה 06:59.
אף אחד לא טען שלא ינגוס בכלל, השאלה היא כמה...
TMAX הפך למותג בפני עצמו בנוסף למותג של היצרן שלו, אנשים קונים TMAX בגלל שזה TMAX - זה לא קטנוע שעולה 12K, זה כן קטנוע שאנשים מוסיפים עליו עוד כמה אלפים להוספה/שידרוג יכולות.
הקטנוע הזה נמצא בגזרת מחיר שבה אתה יכול לקנות אופנוע לא רע בכלל, כולל תוספות שיהפכו אותו ליותר פרקטי ועדיין - אנשים קונים TMAX.
לכן אני עדין חושב שיותר משהכלי המדובר ינגוס הוא יגדיל את העוגה.
לגבי היבואנים, הפורום כאן מלא בהודעות בנוגע לשירות קלוקל בערך על כל יבואן שמייבא דו גלגלי לארץ - על יבואן א' שאתה תכתוב שהוא גרוע יהיה אחר שיכתוב שיבואן ב' לא פחות גרוע ושורה תחתונה כנראה ששינכם צודקים, ככה שאני לא בטוח שזה מהווה פקטור ברמת המאקרו...
על פי מה שהבנתי הביצועים בקימיקו דומים מאוד למקס.
כאמור המבחן האמיתי של הכלי הזה הוא מבחן הזמן, אמינות, בלאי וכפועל יוצא שמירת ערך.
אם הוא יצלח אותו טוב כאמור ישנה פה אלטרנטיבה טובה למקס (אולי ימאהה ימציאו את הגלגל מחדש).
אישית הקימיקו מצא חן בעייני עושה רושם טוב.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
Tמקס מעולם לא עניין אותי, כי לטעמי הוא לא שווה את המחיר שלו.
אבל עכשיו כשיש לי אופציה למשהו עם נתונים דומים, במחיר שלדעתי הוא הגיוני יותר, אני דווקא כן מתעניין.
וחלק לא קטן ממי שקונה Tמקס, ימשיך לקנות Tמקס רק בגלל שהוא Tמקס.
מי שחשוב לו מותג, עכשיו כשיש את "אותו המוצר" בגרסה זולה יותר, רק הופך את המותג לחזק יותר. והTמקס הוא בהחלט מותג.
בהתחלה, בעיות חשמל ונורות שנדלקו,
בהמשך התחממויות בנסיעה איטית (פקקים) אך ללא איבוד מים.
נעשה אוברול רציני במסגרת האחריות.
בעיה בייצור...
יש עוד אנשים כאלו?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
לא חושב שראש ארגון פשע מכובד יצייד את חייליו בקימקו כשהמתחרים עם טימקס.
זה לא יקרה.