עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 46

אשכול: רכיבה ראשונה: קימקו AK550

  1. #31
    Member הסמל האישי של Zvika
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    370
    כלי מעניין מאד, שיחסית למפתח התמחור הסטנדרטי בארץ אל מול המחיר בחו"ל - מתומחר בסדר.
    לחברים בכת הטימקס קשה לבלוע את הגלולה הזו.
    נכון, הטימקס אחלה קטנוע. אבל מעבר לכך שהוא אוברפרייסד בצורה מצחיקה שהופכת קצת לבדיחה את הרוכשים שלו שמוסיפים קצת ריזומה ומוציאים מאה אלף על הטוסטוס הזה, זה בסך הכל קטנוע של ימאהה. קצת פרופורציות. זה שמוזכר 27 פעם טימקס, זה כי זה הרפרנס כאן לסגמנט הזה.
    בקיצור נחיה ונראה. מוקדם מדי מכדי לשפוט.
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    be a racer club

  2. #32
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    ציטוט נכתב במקור על ידי Zvika צפיה בהודעה
    כלי מעניין מאד, שיחסית למפתח התמחור הסטנדרטי בארץ אל מול המחיר בחו"ל - מתומחר בסדר.
    לחברים בכת הטימקס קשה לבלוע את הגלולה הזו.
    נכון, הטימקס אחלה קטנוע. אבל מעבר לכך שהוא אוברפרייסד בצורה מצחיקה שהופכת קצת לבדיחה את הרוכשים שלו שמוסיפים קצת ריזומה ומוציאים מאה אלף על הטוסטוס הזה, זה בסך הכל קטנוע של ימאהה. קצת פרופורציות. זה שמוזכר 27 פעם טימקס, זה כי זה הרפרנס כאן לסגמנט הזה.
    בקיצור נחיה ונראה. מוקדם מדי מכדי לשפוט.
    לא זכור לי כלי כלשהו - בדו-גלגלי ואפילו ברכב - שהפך לסמל סטטוס כל כך חזק כמו הטימקס, למותג בפני עצמו, מעבר להיותו של הכלי שואף למושלם.
    יש הרבה מאוד רוכבים שחולמים ורוצים טימקס, ולא מתלבטים בינו לבין כלי אחר. שוב, סמל סטטוס חזק.

    הקימקו AK550 סימן צלב מטרה על הטימקס, וממש נבנה כמעט אחד לאחד, וגם זו הפעם הראשונה דבר כזה קורה.
    ואחרי הכל - הצליח להם ויצא להם קטנוע ברמה גבוהה. קלעו בול בפוני.
    זו הסיבה שהטימקס מוזכר בכתבה יותר מ-20 פעמים. גם בגלל הטימקס וגם בגלל ה-AK550 - שהוא הטימקס של קימקו.

    אני פשוט לא רואה שום דרך אחרת לבחון את הכלי הזה בלי נקודת ההתייחסות הכל כך חזקה - כאמור הטימקס.

    וכן, הכתבה הזו פגעה בציפור נפשם של לא מעט מעריצי טימקס...

  3. #33
    Member הסמל האישי של Zvika
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    370
    מביך ככל שזה יהיה, בהתחשב בעובדה שמדובר סך הכל בקטנוע מצוין של ימאהה, לגמרי מדובר בסמל סטטוס.

    אבל לשמוע משפטים כמו "טימקס לעניים" זה בעיקר מגוחך ומצחיק.

    לי חסר טראקשן שהוא כבר כמעט סטנדרט, אבל הזלזול בקימקו לא מבוסס על כלום ושום דבר. אפשר לחשוב שימאהה זה מותג על.
    זה קצת מזכיר את הסטלבט של היפניות על הקוריאניות עד השנים האחרונות שבהם קיה ויונדאי לא רואים אותם ממטר.
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    be a racer club

  4. #34
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    59
    הרבה יצרנים כבר ניסו לאתגר את ההגמוניה של הטימקס.
    למרות שחלק מהכלים היו נהדרים לכשעצמם, היתה להם תמיד את אותה הבעיה.
    לאף אחד מהם לא קראו ימאהה טיקס.
    אפשר לדבר הרבה על תמחור, ביצועים, עיצוב ואמינות..
    בשורה התחתונה - אם הכלי זהה לטימקס, אז כבר עדיף הטימקס.
    אם הכלי שונה במשהו מהטימקס, אז כמובן שעדיף הטימקס.

  5. #35
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    אני פשוט לא רואה שום דרך אחרת לבחון את הכלי הזה בלי נקודת ההתייחסות הכל כך חזקה - כאמור הטימקס...
    נו,
    אמרת את זה בעצמך.
    אז מתי השוואתי מעודכן?
    (אם אתם ממש חייבים, לא אכפת לי שתזרקו פנימה גם את הbmw ואת ההונדה, אבל רק אם בא לכם. בינינו, הם חיות קצת אחרות.
    😋

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    כל הדיון על 'טימקס לעניים' ו'אחלה קטנוע אבל זה לא טימקס' מזכיר מאוד את כל הדיון/ויכוח שהיה לפני כמעט עשור בעולם הסלולר בין מעריצי אפל לבין האנדרויד. גם אז נשמעו אמירות כמו 'אייפון לעניים' והאנדרוידיום הראשונים היו די כושלים (בערך כמו הניסיונות הראשונים לאלטרנטיבה לטימקס), אבל ברגע שהאנדרויד הבשיל למוצר איכותי הוא נישל די מהר את האייפון מגדולתו. עדיין נשארו נאמנים לאייפון, שלא יחליפו אותו בעבור שום מכשיר, ככה גם יהיה עם הטימקס. נראה שלראשונה הצליחו לשכפל את ההצלחה של הטימקס (וגם כאן כמו בדוגמא לעיל זה התחיל מכמעט העתקה מוחלטת) ולהציע אותו במחיר זול מהמקור (שוב כמו בדוגמא).לדעתי יתחילו לצאת בקרוב כל מיני 'טימקס קילר' והבכורה שלו תרד לאיטה, אך עדת המעריצים תישאר נאמנה למותג.
    בכל מקרה, מבחן השוואתי מאוד מתבקש כאן, ואני מסכים עם ayalzo שלהונדה ול b.m.w יש מקום בו.

  7. #37
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    ציטוט נכתב במקור על ידי edir צפיה בהודעה
    הרבה יצרנים כבר ניסו לאתגר את ההגמוניה של הטימקס.
    למרות שחלק מהכלים היו נהדרים לכשעצמם, היתה להם תמיד את אותה הבעיה.
    לאף אחד מהם לא קראו ימאהה טיקס.
    אפשר לדבר הרבה על תמחור, ביצועים, עיצוב ואמינות..
    בשורה התחתונה - אם הכלי זהה לטימקס, אז כבר עדיף הטימקס.
    אם הכלי שונה במשהו מהטימקס, אז כמובן שעדיף הטימקס.
    השם זה מה שחשוב? לא הביצועים מכלולים מחיר? זכותך אבל לא כולם שותפים לצורת חשיבה שלך.

  8. #38
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2017
    הודעות
    65
    ציטוט נכתב במקור על ידי edir צפיה בהודעה
    הרבה יצרנים כבר ניסו לאתגר את ההגמוניה של הטימקס.
    למרות שחלק מהכלים היו נהדרים לכשעצמם, היתה להם תמיד את אותה הבעיה.
    לאף אחד מהם לא קראו ימאהה טיקס.
    אפשר לדבר הרבה על תמחור, ביצועים, עיצוב ואמינות..
    בשורה התחתונה - אם הכלי זהה לטימקס, אז כבר עדיף הטימקס.
    אם הכלי שונה במשהו מהטימקס, אז כמובן שעדיף הטימקס.
    תתפלא, לא לכולם טימקס הוא סמל סטאטוס במובן החיובי.
    או בגלל אפקט העדר , או בגלל אפקס הערסיות , או בגלל המחיר המופרז , או בגלל מטרו , או בגלל שסתם הם פחות מתחברים למותג ימאהה (או כל התשובות נכונות..) והם דווקא היו מעדיפים קטנוע אחר - אבל דומה באיכויותיו \ אופיו.
    ועכשיו כנראה שיש אחד כזה.
    ולכן דווקא השורה התחתונה עבור רבים היא - שאם סוף סוף יש קטנוע זהה\דומה לטימקס אז הוא עדיף עליו.

  9. #39
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,338
    או-טו-טו...

  10. #40
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    לעזאזל עם הויכוח המיותר הזה...
    זאת מערכת וריאטור... משקולות, אין אפילו הילוכים אוטומטים.

    מילא תגידו שהטימקס היה עם dct אבל גם זה לא.
    לא שווה בעד שום הון בעולם 80 אלף שקל.
    במחיר הזה אני בונה אופנוע לבד עם מנוע 550 וגיר dct ולוקח שילדה אחרת...
    הזיה של מחיר לקטנוע שהרבה פעמים לא עובר בין מכוניות

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  11. #41
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    כל הדיון על 'טימקס לעניים' ו'אחלה קטנוע אבל זה לא טימקס' מזכיר מאוד את כל הדיון/ויכוח שהיה לפני כמעט עשור בעולם הסלולר בין מעריצי אפל לבין האנדרויד. גם אז נשמעו אמירות כמו 'אייפון לעניים' והאנדרוידיום הראשונים היו די כושלים (בערך כמו הניסיונות הראשונים לאלטרנטיבה לטימקס), אבל ברגע שהאנדרויד הבשיל למוצר איכותי הוא נישל די מהר את האייפון מגדולתו. עדיין נשארו נאמנים לאייפון, שלא יחליפו אותו בעבור שום מכשיר, ככה גם יהיה עם הטימקס.
    זו בדיוק הדוגמה שהבאתי בדיון סביבו מחוץ לגבולות הפורום
    מסכים בהחלט.



    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    לעזאזל עם הויכוח המיותר הזה...
    זאת מערכת וריאטור... משקולות, אין אפילו הילוכים אוטומטים.

    מילא תגידו שהטימקס היה עם dct אבל גם זה לא.
    לא שווה בעד שום הון בעולם 80 אלף שקל.
    במחיר הזה אני בונה אופנוע לבד עם מנוע 550 וגיר dct ולוקח שילדה אחרת...
    הזיה של מחיר לקטנוע שהרבה פעמים לא עובר בין מכוניות

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    ויכוח מיותר?
    שווה או לא שווה - המציאות מוכיחה אחרת.
    בהצלחה עם האופנוע שאתה בונה. שלח תמונות.

  12. #42
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה




    ויכוח מיותר?
    שווה או לא שווה - המציאות מוכיחה אחרת.
    בהצלחה עם האופנוע שאתה בונה. שלח תמונות.
    בדיוק!
    Tracer 900

  13. #43
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
    זו בדיוק הדוגמה שהבאתי בדיון סביבו מחוץ לגבולות הפורום
    מסכים בהחלט.





    ויכוח מיותר?
    שווה או לא שווה - המציאות מוכיחה אחרת.
    בהצלחה עם האופנוע שאתה בונה. שלח תמונות.
    אני עדיין לא בונה...
    אני סתם משנה קטנועים פה ושם בחלקים ועושה אותם דקורטיבים.

    אבל כבר יש לי חלום חדש... לשים את המנוע של ktm 2 stroke החדש בשילדה של rc 200 או בשלדה של rs 250

    Sent from my MI 5X using Tapatalk

  14. #44
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2017
    הודעות
    4
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ייתכן, אבל לא בהכרח.
    יש היום הרבה אנשים המעוניינים בכלי שייקח אותם לעבודה בנסיעה בינעירונית מהירה אך לא קצרה+התנהלות בכרך. ואולי גם ישמשו ככלי לנסיעות קצת יותר ארוכות מדי פעם, וזאת עם הפרקטיות של קטנוע.
    כאלו שקטנועים כמו הC600, SRV , בורגמן וסילבר ווינג* פשוט מגושמים מדי בשבילם (בעיר). או לחילופין המחפשים את הכלי תחת הגבלת הa1.
    אני אישית מכיר הרבה כאלו שהטימקס היה תפור עליהם, אבל נמנעו בגלל עלויות תחזוקה גבוהות, ותדמית מפוקפקת.
    עכשיו,
    אם הקימקו ייתן את המענה הנכון והזול, וייתגלה כאמין (למשל כמו הדאוןטאון), אין סיבה שלא יתפוס נתח מכובד מהשוק.

    *- בכוונה השמטתי את האינטגרה- הפלצה מטופשת שגורעת את כל היתרונות מהקטנוע (אחסון) ולא נותנת יתרונות של אופנוע (חביקת מיכל)- אם כבר הולכים על זה, עדיף את הnc הזהה הנותן את כל היתרונות.
    ** את ה- x-adv אני לא מכיר כלל אז נמנעתי מלחוות דעה.
    בתור אחד שהיה לו בורגמן... הוא מה זה לא מגושם.
    אבל ממש לא.

    Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי dandy3d צפיה בהודעה
    בתור אחד שהיה לו בורגמן... הוא מה זה לא מגושם.
    אבל ממש לא.

    Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
    על אחת כמה וכמה הבורגמן 400 החדש, שהוא קטנוע GT (ספורט-קופה) לעומת הדגם היוצא
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו G 310 R
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-09-2017, 19:53
  2. קימקו מציגה את ה-AK550 - מתחרה ראש בראש לטימקס!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 05-10-2016, 15:49
  3. קימקו AK550
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 20-06-2016, 16:35
  4. רכיבה ראשונה: AJP PR5 250 PRO
    על ידי אביעד אברהמי בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 14:28
  5. רכיבה ראשונה - נפילה ראשונה
    על ידי PR5EX בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 22:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO