ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
ייתכן, אבל לא בהכרח.
יש היום הרבה אנשים המעוניינים בכלי שייקח אותם לעבודה בנסיעה בינעירונית מהירה אך לא קצרה+התנהלות בכרך. ואולי גם ישמשו ככלי לנסיעות קצת יותר ארוכות מדי פעם, וזאת עם הפרקטיות של קטנוע.
כאלו שקטנועים כמו הC600, SRV , בורגמן וסילבר ווינג* פשוט מגושמים מדי בשבילם (בעיר). או לחילופין המחפשים את הכלי תחת הגבלת הa1.
אני אישית מכיר הרבה כאלו שהטימקס היה תפור עליהם, אבל נמנעו בגלל עלויות תחזוקה גבוהות, ותדמית מפוקפקת.
עכשיו,
אם הקימקו ייתן את המענה הנכון והזול, וייתגלה כאמין (למשל כמו הדאוןטאון), אין סיבה שלא יתפוס נתח מכובד מהשוק.

*- בכוונה השמטתי את האינטגרה- הפלצה מטופשת שגורעת את כל היתרונות מהקטנוע (אחסון) ולא נותנת יתרונות של אופנוע (חביקת מיכל)- אם כבר הולכים על זה, עדיף את הnc הזהה הנותן את כל היתרונות.
** את ה- x-adv אני לא מכיר כלל אז נמנעתי מלחוות דעה.
בתור אחד שהיה לו בורגמן... הוא מה זה לא מגושם.
אבל ממש לא.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk