מה זה "סוזוקי 650"? DR? ויסטרום? על איזה דגם מדובר?
אהלן חברים,
אני רוכב כרגע על טנרה ושוקל לעבור לסוזוקי 650 (דוש).
מישהו יכול לספר אם יש לסוזוקי "מחלות" כלשהן ומה רמת הטיפולים? עלויות? (מטפל לבד)
תודה!
מה זה "סוזוקי 650"? DR? ויסטרום? על איזה דגם מדובר?
בטעות, התכוונתי כמובן לוי-סטורם.
ככל שידוע לי, הויסטרום הוא אופנוע עם אמינות גבוה ביותר שיכול לשרת את בעליו גם הרבה מעל 100 אלף קמ מבחינת המנוע.
מדובר במנוע שזכה להרבה הערכה ומצוי במספר דגמי אופנועים שונים (למשל ה SV).
לפחות לגבי אמינות אני לא חושב שזה צריך להדאיג אותך באופנוע הזה.
הויסטרום הוא לא דוש ואם אתה רגיל לטנרה כדאי שתעשה ריסט לכל מה שאתה רגיל אליו ברכיבת שטח.
אני יודע, עוד שניה יקפצו כאן כל אלו שמטיילים עם ויסטרום בשבילי קק"ל.
עם כל אופנוע כביש (כמעט) ניתן לנסוע בשטח (וגם עם קטנוע). זה עדיין לא עושה אותם לדוש.
מעבר לכך, הויסטרום הוא אחלה אופנוע.
איזה שנה אתה מתכוון
אני רוכב על 2015
לחיוב: אופנוע נוח לרכיבות ארוכות חסכוני יחסית ניתן להגיע גם ל 25 ק"מ לליטר ברכיבה מנהלתית , כיסא רכב מאפשר הרכבה בקלות + ארגז מאחור
בולע מהמורות ושברים בכביש בצורה יעילה
חסרונות:
איכות הרכבה לא 100%, מיגון רוח לא קיים אם אתה 1.75 +- מטר , לא מתנהג בכביש גם לאחר החלפת צמיגים ליותר ספורטיביים.
כבר הספקתי להחליף תחת אחריות מצוף דלק שהתקלקל ועכשיו טוען המוסך שצריך להחליף מיסבי הגוי , האופנוע עם 24 א' ק"מ, כמובן שכבר אין אחריות יצרן ודרישה שלי להשתתפות מצד (נראית לגיטימית מאחר ומיסבים לא צריכים לההרס בקליומטרז' כזה) היבואן אפילו לא נענתה
יבואן שמתנהג בצורה מזלזלת ללקוחותיו 2 ,מחכה שנה להחלפת סלילים תחת ריקול שיצא
חשבתי על שנתון של 2015, אני לא מחפש משהו לשטח או שבילים, אלא יותר לנסיעות ארוכות, שיהיה אמין ושאפשרי לטפל בו לבד ובזול.
לגבי מיגון הרוח, כמה זה קריטי? האם תוספת למגן יכולה לפתור את הבעיה? (אני 1.73)
מה הכוונה "לא מתנהג בכביש"? אילו צמיגים שמת?
מה לגבי טיפולים? יש משהו יוצא מגדר הרגיל?
יצא לי גם להחליף מיסבי היגוי... אבל אחרי 50 אלף...
מיגון הרוח קריטי כי אתה יושב זקוף על האופנוע והרוח בדיוק לקסדה והרעש מעצבן תוספת למגן יקרה גם בחול ואני מחפש פיתרון שפוי (פתחתי שרשור בשביל זה)
הטיפולים סטנדרתיים, סיוט להחליף פלאגים, (אירדיום)
לא מתנהג זה לא משרה ביטחון בסיבובים ונוטה להרחיב את קו הפנייה
אני לא אוהב את זה
בנוסף כאופנוע מסוגו הייתי מצפה לווים לתפיסת רשת ציוד מאחור וכד' , מצפה לשקע הטענה, לתאי איחסון וזה חסר מאוד
אפילו ב ZZR 97 שלי היה תא לאיחסון אמנם קטן אבל היה
נראה שהאופנוע הזה עבר יותר מידי מתיחות פנים ובסך הכל מדובר באופנוע ישן עם פנים חדשות.
בקיצור אתה מוזמן לקנות את שלי
כשעוד היה לי 660, רכבתי על סטרום לניסיון, מרגיש מאוד נמוך בהשוואה אליו.
מבחינת ונחות בכביש היא זהה, כנ"ל מבחינת מהירות שימושית וכוח ( בלי הרבה מאמץ ובעלות אפסית אפשר להביא את הטנרה ל60 ומשהו כ"ס [ קו מוד, פילטרים פתוחים יש על זה הרבה חומר ברשת ], שלי היה עם 47 כ"ס ולא משופר - המשופרים עדיפים)
אם אתה מחפש אופנוע גדול וזול שיתפור לך קילומטרים תחפש ורדרו 1000, עלות אחזקה זולה מהסטרום,חי באיזורים שהסטרום לא יכול לדגדג מבחינת ביצועים ( הורדרו כבר לא מיוצר)
אופציה אחרת (כמו הורדרו היא יקרה יותר לקניה, זולה יותר לאחזקה ) היא סופר טנרה ( גילוי נאות מוכר את שלי כי אני רוצה לחזור ל660 - אם מעניין אותך אפשר לדבר על החלפה).
אני רוכב 180 קילומטר ביום על ויסטרום 650 2011.
צריכת דלק ממוצעת 22 קילומטר לליטר, משייט על מאה ארבעים חצילים לערוגה.
כלי נח שגומע את המרחק ללא שום בעיה. אמינות הויסטרומים גבוהה ובחו"ל רבים חצו את 200 אלף מייל! נכון שהמנועים שונו קצת אבל הבסיס אותו בסיס (בלוק ומבנה כללי).
אני מתחזק לבד ככה שעלות התחזוקה ממש לא נוראית. כל עוד לא לוחצים ממש חזק הצמיגים והשרשרת מחזיקים הרבה זמן.
מייסבי היגוי כמו שאר המייסבים, מחזירי שמן וכו הם בלאי טבעי שיהיה בכל אופנוע.
אם אתה רוצה מספרים קצת יותר מדוייקים, עשיתי חישוב תחזוקה מוסך מול בית. יכול לשלוח לך.
פבל
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Grasshopper AT 2016
Vstrom 650 2011
CB250R 2011
אני חייב לתקן אותך לגבי ויסטרום ושבילים, אני הצלחתי להגיע עם הויסטרום ללא כל מאמץ איפה שהCB500 לא הצליח בקלות, ועוד לא הגענו לאופנועי כביש וקטנועים, אז צר לי, מה שאתה אומר ממש לא נכון.
לגבי ויסטרום בכלל, מדובר באופנוע פשוט מצויין, מדובר בתמורה מעולה למחיר, אופנוע מרגיש גדול, לא חסר לא כח בשום מצב, נוח מאוד, חסכוני, אמין, יציב, וסחיר.
אני ממש לא משווה אותו לקאפנורד 1200, סופר טנרה, או אפריקה טווין, פשוט לא ניסיתי אותם ואיני יודע, אך בתחום המחיר של הסטרום, לא חושב שיש לו מתחרים, וזה אחרי שהיו לי 2 ויסטרום, 2005 ו2012.
לפי התגובות, נראה לי שזה בדיוק עונה לכל מה שאני צריך (יחד עם נסיעות לאילת כל כמה זמן).
שאלה לגבי השנתון, הבנתי שמרווח הטיפולים ב2015 ומעלה ארוך יותר (12k) מאשר מודלים ישנים יותר.
האם זה נכון? יש דגשים ספציפיים לרכישה לבדוק? בעיות ידועות כלשהן?
בדגמים הישנים מחליפים שמן כל6 (ללא פילטר). ככה שזה זניח בטיפול עצמי.
אם הכלי עם תוספות ובמצב טוב לא הייתי פוסל
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Grasshopper AT 2016
Vstrom 650 2011
CB250R 2011
לגבי המגן רוח, יש פיתרון שמוסיפים מעין חתיכה נוספת מתכווננת מעל המשקף המקורי. גיסי בעל ויסטרום 2015 ואצלו זה שיפור את המצב פלאים. הוא מעל 1.80מ'.
לגבי הפניות אני הייתי שמח אם תוכל להרחיב.
היה לי וי סטרום 2008 ומעולם לא היתה לי שום בעיה בפניות. הייתי בטיולים על חברים עם אופנועי ספורט, ולבד בכבישי בצפון ובעוד מקומות ומעולם לא הרגשתי שהוא מנסה להרחיב את הפניה.
על ה2015 משום מה כן חשתי זאת, אבל המתלים היו מכויילים כמו תחת. הבולם האחורי היה רך מאוד ולא היה ניתן בכלל להבין מה קורה עם האופנוע. לאחר הקשחת הבולם האחורי כמו שצריך, האופנוע התנהג אחרת לגמרי.
הייתי מציע לך לעשות סיבוב אצל מישהו שמבין במתלים ולנסות לאפס את המתלים.
אולי מישהו שיחק עם הבולמים לרמה מאוד רכה?