ציטוט נכתב במקור על ידי kanter.m צפיה בהודעה
לדעתי הכי בטוח לבדוק באתר היצרן לפי דגם המצבר ולראות מה הוראות הטעינה. עוד פעם, לדעתי, מהנסיון עם סוללות ליטיום (ויש לי המון), המתח לתא בודד הוא שונה ממתח מצבר עופרת וצורת הטעינה שונה לגמרי, בטעינת יתר המצבר ליטיום יכול להתפוצץ. אני לא בטוח שאפשר בכל אופנוע להחליף מצבר עופרת בליטיום בלי לשנות את צורת הטעינה.
אז נכון, באופנועים ישנים לא כדאי לשים ליתיום ונכון שבליתיום יש חלוקה שונה של תאים ומתח לכל תא.
בכל מקרה דווקא אצל היצרן של המטען שמייצר גם סוללות כתוב שאפשר להטעין בתנאי שלא טוענים טעינת יתר ושהמטען לא מבצע de sulfucation כמו שציין סטרלוק.
וגם שעדיף ייעודי.
בהינתן שני התנאים האלו אז זה בסדר, לא סבבה... רק בסדר.
נראה לי.. 🤣

Sent from my MI 6 using Tapatalk