מילימטרי מול אינטשי?
מנסה לפתוח את הברגים של הקליפר ללא הצלחה, הבוקסה של 12 ממ מתאימה אבל היא פשוט מחליקה על הבורג בניסיון לפתוח. יכול להיות שאני מפספס פה משהו? הבורג לא שחוק והבוקסה גם.
Sent from my iPhone using Tapatalk
מילימטרי מול אינטשי?
אין סיכוי. במידה וסגרו אותו כמו שצריך, אז הוא "מודבק" עם לוק טייט וסגור במומנט די חזק.
אופציאות:
1) הבוסקה שחוקה\לא מתאימה, 11 לא מתאימה?
2) אתה לא מושיב את הבוסקה עד הסוף והיא קופצת החוצה בנסיון פתיחה.
3) אתה מנסה לסגור? פתיחה זה נגד כיוון השעון.
4) חסר פרטים בהסבר שלך
המלצות:
1) החלפת בוקסה או מפתח, וידית גדולה יותר
2) כלי אימפקט
3) חימום נקודתי של הבורג ושימוש ב1)
בוקסה משושה (ולא 12).
של חברה איכותית.
לחץ בכיוון נכון.
ולנקות את הwd40 לפני.
אפשר עם מברגת אימפקט.
מצויין שצירפת תמונה של הבוקסות, תמיד תשתמש בבוקסה משושה(הימנית) ולא 12 (השמאלית).
הן נכונות יותר לברגים משושים בגלל החלוקת עומס.
לבורג העליון יש שחיקה קלה בפינות מה שעלול לגרום לבוקסה להחליק, לפי התמונה זה לא נראה כזה נורא אבל אולי לא כל כך רואים.
עוד אופציאה, הידית מומנט מחליקה ולא הבוקסה?
אני שואל כי אם הבוקסה יושבת טוב על הבורג והוא באמת לא שחוק, אז התוצאה שתצליח לפתוח או לא תצליח - עניין של כח מופעל.
אתה אומר שאתה מחליק, בחלק כזה או אחר.
תקנה בוקסה משושה אחרת ורצוי ברמה כי הבוקסה שיש לך גרועה, אם תסתכל עליה שוב תראה שיש לה שפה גבוהה ובפועל היא לא תופסת את כל ראש הבורג אלא רק פס קטן ממנו מה שבקלות מקפיץ אותה החוצה ברגע שאתה מפעיל לחץ. המשושה בבוקסה הזאת בקושי מגיע לראש הבורג שלך בגלל שיש לבוקסה שלך שפה עמוקה.
אין סיכוי שאתה לא פותח בורג כזה עם היד גם אם שמו חצי קילו לוקטייט, אתה פשוט צריך את הכלי המתאים לא חימום ולא כלום.
מצאתי את זה - https://www.cmsnl.com/honda-cbf250-2.../#.Wh7nY2KxWEc
אתה חושב שניתן להבין מזה מה מידת הבורג?
Sent from my iPhone using Tapatalk
לפי העין זה נראה כמו 12 מ"מ אבל מדוד עם סרגל מצלע אל צלע וחלק ב 10 זו מידת הבורג במ"מ.
אינץ' -שיטה אמריקאית,בספק אם בישראל תמצא ברגים אינצ'יים בדו"ג.
כאשר בורג תפוס חזק חשוב להפעיל כוח שיצמיד את הבוקסה כלפי הבורג כי הבוקסה רוצה לטפס.
ברגים שנעולים בלוקייט אפשר לחמם בפן תעשייתי למשך מספר דקות,שים לב לא להרוס את הציפוי של הבולם.
פותחים נגד כיוון השעון.