לא משנה עד כמה האופנוע מטופל, בשלב מסוים כמות התקלות תעלה.
כשהקילומטראז' עולה, נהיה יותר קשה למכור, וצריך לרדת חזק יותר במחיר.
לכן, יש המון היגיון למכור עכשיו, במיוחד עם כבר עכשיו יש בלוח הרבה כלים פחות קילומטרים - ולשדרג לאחד כזה חדש.
מצד שני, דווקא בהגיון כלכלי-נטו, צריך להבין שהאופנוע שלך כבר ספג את רוב ירידת הערך. משום שמדובר באופנוע מאוד אמין, ואני מניח שהוא מטופל היטב ונרכב בצורה שפויה - יש סיכוי טוב שתוכל לעשות עליו עוד 150 אלף ק"מ עם תיקונים פה ושם, ואז למכור בגרושים ולקנות חדש.