ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
לא משנה עד כמה האופנוע מטופל, בשלב מסוים כמות התקלות תעלה.
כשהקילומטראז' עולה, נהיה יותר קשה למכור, וצריך לרדת חזק יותר במחיר.
לכן, יש המון היגיון למכור עכשיו, במיוחד עם כבר עכשיו יש בלוח הרבה כלים פחות קילומטרים - ולשדרג לאחד כזה חדש.
מצד שני, דווקא בהגיון כלכלי-נטו, צריך להבין שהאופנוע שלך כבר ספג את רוב ירידת הערך. משום שמדובר באופנוע מאוד אמין, ואני מניח שהוא מטופל היטב ונרכב בצורה שפויה - יש סיכוי טוב שתוכל לעשות עליו עוד 150 אלף ק"מ עם תיקונים פה ושם, ואז למכור בגרושים ולקנות חדש.
לא הייתי שוקל אפילו למכור אם היה לו abs סביר.
המחשבה עולה כל פעם שאני נאלץ לבלום חזק יותר ממה שהייתי רוצה. ״היום ידעתי לחזות ולעצור בזמן, אבל מה יקרה מחר?״
אני מטפל בו בצורה טובה והמנוע הזה יכול לחיות בכיף לפחות עוד עשור, הבעיה היא שאופנוע עם קילומטרג׳ של 6 ספרות נראה לרבים כמו אופנוע ״פרויקט״.

מה שאני אעשה זה שאמשיך לרכב עליו ואפקח עין, אם יהיה דיל טוב על NC750 או אינטגרה, אני אעשה את השיקולים באותו הרגע.
אני מקווה שהיסטורית טיפולים ויד נמוכה יהיו גורמים מספיק מושכים במידה והוא יעבור את ה-100.

תודה רבה לכל הממליצים.
מצרף תמונה, כי פוסטים בלי תמונות מרגישים די דלים.