תוצאות 1 עד 3 מ 3

אשכול: suzuki ts250x פעולת מנוע לא תקינה

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    11

    suzuki ts250x פעולת מנוע לא תקינה

    אהלן,

    ברשותי סוזוקי ts250w מודל 87' (אספנות! )

    לאחרונה פירקתי אותו ע"מ לשפצרו, ולאחר ההרכבה המחודשת, נתקלתי בבעיה הבאה:

    האופנוע מניע קשה (קיק), עם צ'וק כמובן, ואחרי שהוא כבר מניע, יוצא שהוא עובד "יפה" משהו כמו 3 דקות ולאחר מכן העניינים מתחילים להשתבש- לאחר נסיעה קצרה, המנוע פשוט מקרטע ונכבה. בניסיון להניעו מחדש, שוב לוקח המון זמן להניע.

    בפירוק והתבוננות על הפלאג, הוא יבש ולא מלא שמן כמו שחשבתי שאמצא אותו.

    חשבתי שזה יכול להיות:
    1. כיוון לא נכון של משאבת השמן 2 פעימות, שממננת שמן לקרבורטור
    2. תקלת חשמל כלשהי
    3. מילאתי שמן גיר 20W50, בספר הרכב כתוב 10W40, התייעצתי ואמרו שתקין לשים שמן כזה (20W50), כי אין להשיג 10W40, והאמת שאני לא רואה איך זה מפריע בכזאת רמה, אבל... אולי??
    4. משהו קרה לקרבורטור - נסתם/נתפס


    פונה אליכם בבקשה לעזרה,
    אולי יימצא אפילו מישהו שמכיר את הדגם ספציפית.

    חשוב לציין שעד לפני 3 חודשים, האופנוע היה מורכב, מניע בקיק שלישי, ונוסע כמו חיה רעה!


    אשמח לתובנות, הצעות, רעיונות או כל עזרה שתוכלו לתת,
    ערב טוב,
    עידן

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    בדוק תקינות מניפולד בין הקרבורטור לצילינדר [קרעים,סדקים].
    ניתן לבטל את המשאבה ולמלא דלק מהול.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2019
    הודעות
    4
    ציטוט נכתב במקור על ידי Idan1 צפיה בהודעה
    אהלן,

    ברשותי סוזוקי ts250w מודל 87' (אספנות! )

    לאחרונה פירקתי אותו ע"מ לשפצרו, ולאחר ההרכבה המחודשת, נתקלתי בבעיה הבאה:

    האופנוע מניע קשה (קיק), עם צ'וק כמובן, ואחרי שהוא כבר מניע, יוצא שהוא עובד "יפה" משהו כמו 3 דקות ולאחר מכן העניינים מתחילים להשתבש- לאחר נסיעה קצרה, המנוע פשוט מקרטע ונכבה. בניסיון להניעו מחדש, שוב לוקח המון זמן להניע.

    בפירוק והתבוננות על הפלאג, הוא יבש ולא מלא שמן כמו שחשבתי שאמצא אותו.

    חשבתי שזה יכול להיות:
    1. כיוון לא נכון של משאבת השמן 2 פעימות, שממננת שמן לקרבורטור
    2. תקלת חשמל כלשהי
    3. מילאתי שמן גיר 20W50, בספר הרכב כתוב 10W40, התייעצתי ואמרו שתקין לשים שמן כזה (20W50), כי אין להשיג 10W40, והאמת שאני לא רואה איך זה מפריע בכזאת רמה, אבל... אולי??
    4. משהו קרה לקרבורטור - נסתם/נתפס


    פונה אליכם בבקשה לעזרה,
    אולי יימצא אפילו מישהו שמכיר את הדגם ספציפית.

    חשוב לציין שעד לפני 3 חודשים, האופנוע היה מורכב, מניע בקיק שלישי, ונוסע כמו חיה רעה!


    אשמח לתובנות, הצעות, רעיונות או כל עזרה שתוכלו לתת,
    ערב טוב,
    עידן
    מנוע שתי פעימות רגיש לזליגת אויר , צריך לבדוק כל האטמים ומחזירי שמן בבלוק (וכמובן בראש) , שסתומי עלים והאזור של המנוע של אגזוז הלחץ , אגב אם מעוניין למכור , אני מעוניין לקנות , אבשלום . 0507492107

אשכולות דומים

  1. Suzuki Dr big 800
    על ידי skull בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-06-2017, 16:40
  2. מחפש Suzuki GS500e
    על ידי lishay89 בפורום פורום קנייה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-05-2017, 12:27
  3. האם מצבר חלש יכול להשפיע על פעולת המנוע?
    על ידי tamir1 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-04-2017, 20:16
  4. אופן פעולת מערכות בקרה באופנוע
    על ידי Max בפורום פורום טכני
    תגובות: 56
    הודעה אחרונה: 06-11-2016, 06:53
  5. מחפש את הכתבה על פעולת הקרבורטור
    על ידי TooLy בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 29-12-2015, 16:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO