אהלן,
ברשותי סוזוקי ts250w מודל 87' (אספנות!)
לאחרונה פירקתי אותו ע"מ לשפצרו, ולאחר ההרכבה המחודשת, נתקלתי בבעיה הבאה:
האופנוע מניע קשה (קיק), עם צ'וק כמובן, ואחרי שהוא כבר מניע, יוצא שהוא עובד "יפה" משהו כמו 3 דקות ולאחר מכן העניינים מתחילים להשתבש- לאחר נסיעה קצרה, המנוע פשוט מקרטע ונכבה. בניסיון להניעו מחדש, שוב לוקח המון זמן להניע.
בפירוק והתבוננות על הפלאג, הוא יבש ולא מלא שמן כמו שחשבתי שאמצא אותו.
חשבתי שזה יכול להיות:
1. כיוון לא נכון של משאבת השמן 2 פעימות, שממננת שמן לקרבורטור
2. תקלת חשמל כלשהי
3. מילאתי שמן גיר 20W50, בספר הרכב כתוב 10W40, התייעצתי ואמרו שתקין לשים שמן כזה (20W50), כי אין להשיג 10W40, והאמת שאני לא רואה איך זה מפריע בכזאת רמה, אבל... אולי??
4. משהו קרה לקרבורטור - נסתם/נתפס
פונה אליכם בבקשה לעזרה,
אולי יימצא אפילו מישהו שמכיר את הדגם ספציפית.
חשוב לציין שעד לפני 3 חודשים, האופנוע היה מורכב, מניע בקיק שלישי, ונוסע כמו חיה רעה!
אשמח לתובנות, הצעות, רעיונות או כל עזרה שתוכלו לתת,
ערב טוב,
עידן